Három gumiszállító a Forma-1-ben?

Úgy tűnik, kezd célt érni a Michelin lobbija, hiszen sajtóértesülések szerint már Jean Todt, az FIA elnöke is szeretné felszámolni a gumimonopóliumot a Forma-1-ben. Kedvezőbb esetben még az is előfordulhat, hogy a Pirelli a közeljövőben nem egy, hanem mindjárt két riválist is kaphat.

Michelin

0 Tovább

Häkkinen: jobb a Forma-1, mint az én időmben

Nem mindenki fanyalog az idei Forma-1-es szezonban látottak miatt: bár az egykori versenyzők közül sokan hajtogatják, hogy "bezzeg a mi időnkben…", 1998 és 1999 világbajnoka, Mika Häkkinen például elismeri, hogy a sportág mostanára jóval izgalmasabbá vált.

Nico Rosberg és Mika Häkkinen / Mercedes

0 Tovább

A legütőképesebb szükségmegoldás: Romain Grosjean

Romain GrosjeanRomain Grosjean lassan a Forma-1 állandó élmenői közé emelkedik: a Lotus francia versenyzője óriási szerencsével kapott második esélyt a száguldó cirkuszban, ami tündérmeseként hat, kiváló szereplése pedig jól leplezi azt a tényt, hogy előléptetése valójában egyfajta szükségmegoldás volt az enstone-i csapat részéről.

0 Tovább

Már nem Sam Michael a McLaren végzete?

Sam Michael / McLarenNem sok kellemetlenebb dolog volt az utóbbi hetekben a Forma-1-ben, mint Sam Michaelnek lenni: a rajongók, főként a brit drukkerek megállás nélkül szajkózták, hogy az ausztrál szakember a Williams után a McLarent is leamortizálhatja. Igaz, hogy szinte alig volt verseny, amelyen a wokingiak ne szúrtak volna el legalább egy kerékcserét, de a Hockenheimben produkált 2,31 másodperces rekord Michaelt igazolja.

0 Tovább

Toto Wolff, a Williams árnyék-csapatfőnöke

Toto Wolff milliárdos ex-autóversenyző, a Williams társtulajdonosa újabb lépést tett afelé, hogy megörökölje a csapatfőnöki tisztséget Sir Frank Williamstől. Az osztrák a külső szemlélők számára eddig szürke háttérembernek tűnhetett, pedig már az idei szezon kezdete óta jóval több annál és ezt immáron az ügyvezetői kinevezéssel is megerősítette a grove-i alakulat.

0 Tovább

efpluszegy

blogavatar

F+1

Utolsó kommentek