efpluszegy

46G-vel robbant a falnak a kis Alesi



F1 Forma-1 GP3 Osztrák Nagydíj Giuliano Alesi Jean Alesi
Produkált néhány figyelemre méltó bukást a Forma-1-es mezőny is, de az Osztrák Nagydíj hétvégéjének eddigi legnagyobb zakóját egy GP3-as pilóta, Jean Alesi fia, Giuliano hozta össze. A 16 esztendős ifjonc akkorát esett, hogy az a világ bármely autóversenyzőjének becsületére vált volna: az apukától megtudtuk, hogy megdöbbent a becsapódás pillanatában.

Tovább
0

Grosjean berágott Hamiltonra



F1 Forma-1 Romain Grosjean Haas F1 Team Lewis Hamilton Mercedes Osztrák Nagydíj Red Bull Ring
Romain Grosjean berágott Lewis Hamiltonra az Osztrák Nagydíj pénteki edzésnapján: a páros érdekes társastáncot mutatott be az első gyakorláson, amely durva balesettel is végződhetett volna, majd a második tréningen is volt egy afférjuk egymással. A Haas pilótája elbeszélgetést kezdeményezett a Mercedes háromszoros világbajnokával.

Tovább
0

Ecclestone 18 futamot akar, nem mindenki örvendezik



F1 Forma-1 Bernie Ecclestone Lewis Hamilton Jenson Button Osztrák Nagydíj
Bernie Ecclestone néhány napja megszellőztette, hogy a jövő évi Forma-1-es versenynaptár rövidebb lehet az ideinél: a sportág főmogulja azt tervezi, hogy főképp az európai szakaszt meghúzva az idei 21-ről 18-ra csökkenti a futamok számát. Az F+1 Blog által az Osztrák Nagydíj helyszínén megkérdezett versenyzők véleménye megoszlik a kezdeményezéssel kapcsolatban.

Tovább
0

"Le Mans és az F1? Mint a squash és a tenisz!"



Nico Hülkenberg győzelme a Le Mans-i 24 óráson felerősítette az összehasonlításokat a Forma-1 és a megbízhatósági versenyzés LMP1-es csúcsosztálya között. A közvélemény siratja a Forma-1-et, azt állítva, hogy már nem is sprint, sokkal inkább megbízhatósági verseny: az F+1 Blog egy igazi szakértőt kérdezett meg a háromszoros Le Mans-i győztes ex-F1-es pilóta Allan McNish személyében, aki ostobaságnak tartja az összehasonlítgatásokat, de elismeri, hogy közelít egymáshoz a két széria.

Tovább
0

Ráharapott a mémgyár a megriadt Ferrari-főnökre




Arra akár mérget is vehetünk, hogy jelenleg nincs népszerűbb csapatfőnök a Forma-1-ben, mint a Ferrarit irányító Maurizio Arrivabene. A cigimarketingesből lett szakvezető antréja egyébként is jól sikerült, egyszerű, ám velős beszólásait kedveli a nemzetközi sajtó és a spielbergi nyitóedzésen történt boxutcai Massa-incidens óta a világhálós mémgyár sem akar leszakadni az olaszról.

Tovább
0

efpluszegy

blogavatar

F+1

Utolsó kommentek