Nem kell sokat várni a Lotus-Renault házasságra

Nagy valószínűség szerint már a bejelentésre sem kell sokat várni a küszöbön álló Lotus-Renault friggyel kapcsolatban. Az F+1 Blog forrása szerint a megállapodás érdemi része már megvan, pusztán az apróbb részletek tisztázása van hátra: ha minden igaz, a hungaroringi hétvégén ezeket is rendezik egymással a felek.

1 Tovább

Újra gyári Renault lehet a Lotus, lőttek a WSR-nek?

Francia sajtóértesülések szerint a héten eldőlt, hogy a Renault folytatja az utóbbi időben bizonytalannak tűnő Forma-1-es programját, ráadásul nem is akárhogyan: a francia gyártó állítólag a nevére vesz egy istállót, amelynek felvásárolják a többségi tulajdonjogát. Ha minden igaz, a kiválasztott gárda a Lotus, ahol nem is olyan régen még határozottan cáfolták, hogy változás készülne a tulajdonosi körben.

0 Tovább

Egyre nagyobb a zűrzavar a Red Bull körül

Nagyon úgy tűnik, hogy a Red Bullnál tovább mélyül a krízis: a gárda teljesítménye idén is csapnivaló a versenypályán, de mostanáig legalább a kommunikáció frontján igyekeztek egységesek maradni. Immáron ez is felborulóban van, az utóbbi napokban a menedzsment tagjai mondták, ami épp az eszükbe jutott és ezek között egymásnak ellentmondó üzenet is akadtak…

1 Tovább

Ecclestone: Mindig csak a vesztesek panaszkodnak, a győztesek soha!

Bernie Ecclestone egyik legfőbb fegyvere, hogy képes kimagyarázni a kimagyarázhatatlant: kétség sem férhet ahhoz, hogy a 84 esztendős Forma-1-es főmogul ennek köszönheti, hogy ilyen régóta őrzi a hatalmát, és az Osztrák Nagydíj szombati napján újfent demonstrálnia kellett ezt a képességét. Amikor az újságírók megsorozták a sportág aktuális problémáit forszírozó kérdésekkel,a brit úgy cáfolt, hogy közben elismerte: valóban lenne csinosítanivaló a sportág háza táján…

1 Tovább

Prost szerint a Forma-1 megéri az árát

Alain Prost, a korábbi négyszeres világbajnok, a Renault márkanagykövete az F+1 Blog kérdésére vasárnap Barcelonában nem cáfolta a pletykát, amely szerint azon mesterkedik, hogy rábírja a konszernt: ismét gyári csapattal képviseltessék magukat a Forma-1-ben. Részleteket ugyan nem árult el, de hangsúlyozta: hiába nagy a felhördülés a költségek miatt, autógyári szinten még mindig jó biznisz az Ecclestone-cirkusz.

0 Tovább

efpluszegy

blogavatar

F+1

Utolsó kommentek