Elköszönt Kimi Räikkönentől és a Ferraritól a múlt hétvégi Azerbajdzsáni Nagydíjon a finn pilóta versenymérnöke, Dave Greenwood. A 2007-es világbajnok Barcelonától egy olasz mérnökkel dolgozik együtt, míg korábbi harcostársának az új állomáshelyén mindjárt egy komoly kudarccal kellett szembenéznie.
A Ferrari két rangidős akadémistája is lehetőséget kapott a Malajziai Nagydíj pénteki első szabadedzésén: Charles Leclerc első ízben vezetett a Saubernél, Antonio Giovinazzi pedig negyedszer a Haasnál. Mindkét pilóta reménykedik abban, hogy jövőre már versenyezhetnek is az F1-ben, ugyanakkor állítják: még nem tudják, hogy milyen feladatot kapnak 2018-ra.
Noha paddock-susmorgások szerint Daniel Ricciardo a 2018-as idényt már nem a Red Bull kötelékében képzelte el, az ausztrál pilóta biztosan marad és igyekszik optimizmust sugallni. A hétvégén esedékes Maláj Nagydíj előtt például kijelentette: márkatársával, Max Verstappennel semmiképp sem alkotnak gyengébb párost, mint a Mercedes vagy a Ferrari duója, s reménykednek abban, hogy jövőre végre valóban lehet esély a vb-cím megszerzésére.
Finoman ugyan, de rápirított a Ferrari akadémiai növendékeire a Scuderia első embere, Maurizio Arrivabene: noha Charles Leclerc és Antonio Giovinazzi is szupertehetségként van számontartva, a szakvezető szerint még bőven mit bizonyítaniuk, ha egy napon a maranellói formáció kötelékében szeretnének versenyezni.
Izgalmas pletykát sikerült kihalásznia az F+1 Blognak az Olasz Nagydíjat követő forgatagban: több forrásunk is arról számolt be, hogy valóra válhat számos márkamegszállott álma, ugyanis minden valószínűség szerint a Sauber istálló nevében 2018-tól szerepel majd az Alfa Romeo. Akár még az is lehet, hogy a csapatalapító nevét teljes egészében elhagyja a svájci formáció...