Bárcsak úgy szólnának, mint annak idején a V10-esek! Gyakorta keseregnek így a jelenkori turbós hibrid erőforrások kétségkívül harmatos hanghatásával elégedetlen szurkolók, ám semmi esély nincs arra, hogy a sokszor emlegetett motorspecifikáció visszatérjen a Forma-1-be: ezt Ross Brawn után a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) vezére, Jean Todt is deklarálta.
Nico Rosberg továbbra is hangsúlyozza, hogy versenyzőként nem kér többet a Forma-1-ből, ugyanakkor a tavalyi vb-elsőnek van még egy nagy vágya: szeretné megkaparintani azt az Ezüstnyilat, amelynek volánja mögött elérte a kitűzött célt és megnyerte a világbajnokságot. Egy friss interjúban a német azt is elárulta: sokat vár utódától, Valtteri Bottastól, akivel el is beszélgetett rá váró kihívásról.
Nincs annál lehangolóbb, mint amikor egy szebb napokat is megélt Forma-1-es istálló alapítója szinte temeti egykori büszkeségét, pedig a Sauber esetében jelenleg ez a helyzet. Peter Sauber az évadnyitó előtt egy svájci lapnak nyilatkozva elárulta: már semmilyen köze nincs a nevét viselő alakulathoz, amely véleménye szerint tökutolsóként zárja majd a 2017-es évadot…
Egyelőre még targoncák és egyéb teherszállító gépezetek cirkálnak a melbourne-i Albert Parkban, a csapatok a garázsok berendezésével foglalatoskodnak, a pálya viszont már készen áll a jövő hétvégén esedékes Forma-1-es évadnyitó Ausztrál Nagydíjra. Fotók a helyszínről.
Ki lehet alkalmasabb arra, hogy népszerűsítse a Ferrari összkerekes luxus-sportkocsiját, a GTC4 Lussót, mint a márka mindeddig utolsó Forma-1-es világbajnoka, Kimi Räikkönen? Az olasz márka egy látványos reklámot is összedobott a 2007-es vb-elsővel.