Minden okunk megvan azt feltételezni, hogy Lewis Hamilton nem egy, hanem két versenyt is nyert egyszerre a Francia Nagydíj hétvégéjén. A brit diadalmaskodott a Paul Ricard versenypályán, s vélhetően a tárgyalóasztalnál is, ahol - az F+1 Blog információi szerint - ezen a hétvégén írta alá új szerződését a Mercedesszel.
Új területre lép a Pirelli sportrészlege, a Forma-1 és betétfutamainak kizárólagos gumiszállítója mostantól országúti versenykerékpár-abroncsokat is gyárt. Az olasz vállalat új portékáját a Francia Nagydíj szombati napján mutatták be, az új gumival rövidesen a Mitchelton-Scott csapat bringása, Simon Yates hasít majd a Tour de France-on.
Minden jel arra utal, hogy a Ferrari végre meglépi azt, amit hosszú évek óta felrónak az olasz gárdának és lehetőséget biztosítanak egy saját nevelésű pilótának, történetesen a Saubernél pallérozódó Charles Leclerc-nek. Az előléptetéssel egy tragikus családi történetbe íródna újabb fejezet, de a kérdés még mindig nyitott: vajon tényleg megkapja-e a monacói reménység Kimi Räikkönen pozícióját?
"Remélem, tetszik!" Stephane Clair, a Paul Ricard versenypálya igazgatója, a Francia Nagydíj promótere csütörtök reggel ezzel a kérdéssel és széles mosollyal az arcán fogadott bennünket a paddockban. A válasz semmi más nem lehetett, csakis az, hogy "nagyon", ugyanis a Forma-1-es vérkeringésbe 1990 után visszatérő legendás pálya tényleg nagyon rendben van.
Felipe Massa a tavalyi évad végén tényleg visszavonult: 2016 végén egyszer már bejelentette távozását az F1-ből, de a helyzet úgy hozta, hogy csak az előző idény végén intett ténylegesen búcsút a királykategóriának. Az F+1 Blog a szabad lét első néhány hónapjának tapasztalatairól kérdezte a tizenegyszeres futamgyőztes brazilt.