Továbbra sincs döntés arra vonatkozóan, hogy Carlos Sainz már a Malajziai Nagydíjtól kezdve átülhet-e a Toro Rossóból a Renault-ba. Az F+1 Blog információi szerint a Szingapúri Nagydíj helyszínén az érintettek vadul tárgyalnak a színfalak mögött: Jolyon Palmer és menedzser édesapja, az expilóta Jonathan csak egy szigorú kritérium teljesítése esetén lennének hajlandóak átengedni a volánt a spanyol pilóta javára…
Hogy milyen Szingapúr? Mintha Monte Carlót és Dubajt jól összemixelnénk, viszont az F+1 Blog helyszíni tapasztalatai szerint nem feltétlenül van alapja annak a legendának, hogy az időjárás elviselhetetlen a délkelet-ázsiai városállamban. Ami fix: a Forma-1-es bejelentések áradat elkezdődött, ami remélhetőleg némiképp elcsitítja a pletykagyárat is.
Nem csak a vb-címért viaskodó felek számára lesz különösen fontos a hétvégén esedékes Szingapúri Nagydíj, hanem a Renault kötelékében szereplő Nico Hülkenberg számára is. A németnek valami nagyon nagyot kellene villantania ahhoz a délkelet-ázsiai városállam villanyfényes utcáin, hogy ne az övé legyen a Forma-1 talán legcikibb rekordja…
Háborog a Mercedes sportigazgatója, Toto Wolff: a csillagos vezér nem valamelyik pilóta vagy az Ezüstnyilak teljesítménye miatt gőzölt be az Olasz Nagydíj után, ahol kettős sikert arattak, hanem amiatt, hogy a Forma-1 meteorológusai csapnivaló munkát végeztek…
Finoman ugyan, de rápirított a Ferrari akadémiai növendékeire a Scuderia első embere, Maurizio Arrivabene: noha Charles Leclerc és Antonio Giovinazzi is szupertehetségként van számontartva, a szakvezető szerint még bőven mit bizonyítaniuk, ha egy napon a maranellói formáció kötelékében szeretnének versenyezni.