Ugyan a régi dicsőség még mindig borzalmasan távolinak tűnik, négy forduló után elmondható, hogy a McLaren-Renault 2019-es szereplése a pozitív meglepetés kategóriába sorolható. A csapat vezetése is úgy érzi, hogy a hosszas vegetálás után végre elindultak a lejtő aljáról, a pilótakettőst pedig felturbózta az idénybeli első dupla pontszerzés. Mi jöhet ezután a wokingiak számára?
Jónevű technikai vezető nélkül manapság képtelenség sikert elérni a Forma-1-ben, fennállása mélypontján azonban a McLaren cáfolni szeretné ezt a teóriát. Az új műszaki gurura egyelőre várnia kell az évek óta köszködő alakulatnak, így abban reménykednek, hogy a háttérben dolgozó szürke eminenciások alkotnak valamirevaló autót 2019-re…
Még mindig nem lehet teljes mértékben kizárni, hogy más tervei vannak, paddock-források szerint azonban biztosra vehető, hogy Fernando Alonso marad a McLarennél 2018-ban is. Maga az érintett csupán annyit árult el a hétvégén, Szingapúrban, hogy a jövő héten a csapat bázisán tartózkodik majd, akkor kíván tárgyalni az ügyről az illetékesekkel.
Vannak, akik szerint a Forma-1-es turizmus legfényűzőbb formáját választotta, mások rendületlenül állítják, hogy csodatételre is képes. Zak Brown, a McLaren új főnöke kétségkívül fura fickó: a Monacói Nagydíj szombati napján az F+1 Blog lestoppolta az üzletembert, aki arra esküdött fel, hogy soha nem látott magasságokba emeli a történelmi mélyponton lévő brit versenyistállót.