Pierre Gasly, a Toro Rosso versenyzője élte át az Orosz Nagydíj legvérfagyasztóbb pillanatát, amikor egy leszakadt karbondarab a glória alatt átférkőzve a sisakrostélyának csapódott. Sérülés szerencsére nem történt, ám az eset komoly lecke, amelyből az illetékesek igyekeznek minél többet tanulni.
Örömünnepet ülhetnek a McLarennél a Honda legújabb lépése miatt! A japán gyártó nem arra tett ígéretet a wokingi alakulatnak, hogy egyik napról a másikra versenyképessé varázsolják az évad kezdete óta botrányosan muzsikáló hajtásláncot, hanem egy másik égető problémát igyekeznek megoldani: a vállalatnál mostantól az angol a hivatalos nyelv, a közeljövőben senki nem viselhet vezető tisztséget a nyelv alapos ismerete nélkül.
Ahogyan arra számítani lehetett, a Honda-konszern fővezére, Takahiro Hachigo megjelent a hétvégén Spielbergben, az Osztrák Nagydíj helyszínén, de amit ott látott, azzal biztosan nem lehetett elégedett. Újságírókat nem engedtek a nagyfőnök közelébe, viszont sulykolták a szokásos nótát: hiába égnek versenyről versenyre, nincs nyomás az anyacég részéről és az elnök sem adott ultimátumot az ausztriai vizit során...
Noha a Honda mostanáig mereven elzárkózott attól, hogy a jelenlegi exkluzív partner, a McLaren mellett másik Forma-1-es csapatnak is szállítson hajtásláncot, a jelek szerint a küszködve visszatérő japán gyártó kezdi meggondolni magát. Yasuhisa Arai sportigazgató immáron nyíltan elismeri, hogy nyitottak erre a lehetőségre.
Noha a Forma-1-es évad kezdete rohamosan közeleg, a McLaren még mindig csak vergődik a sportágba visszatérő új motorszállító partnerével, a Hondával. Yasuhisa Arai, a japán márka sportprogramjának vezetője a nehéz helyzet ellenére bizakodó, ám a barcelonai gyakorlás után nyíltan kijelentette: időre van szükség ahhoz, hogy a hajtáslánc összes gyermekbetegségét orvosolni tudják.