Ugyan idén az F1-es csapatok legendás evezősversenye elmarad Montralban, az istállók munkatársait szinte vonzza a Szent Lőrinc-folyó vize. A hétvége kezdete óta még egy nap sem telt el, hogy az F+1 Blog valakit nem látott volna a folyó vizében landolni…
Nehéz elhinni a jelenlegi Ferrarit látva, hogy Mattia Binotto képes tartani nemrégiben tett ígéretét és olyan csapatot épít Maranellóban, amelyet a Schumi-érában láthatott a tifosi. Az F+1 Blog Montrealban úgy értesült, hogy a küszködés közepette a szakvezető dolgozik a Scuderia megerősítésén és az elmúlt hetekben több posztra is új mérnököket igazolt, akik közül néhányan már be is kapcsolódtak a munkába.
Montreal igazi klasszikusnak számít az F1-es menetrendben, a Gilles Villeneuve versenypálya megannyi legendás derbinek adott otthont 1978 óta. Hihetetlen, de a festői szépségű komplexum infrastruktúrája évtizedekig leginkább egy lepusztult sátortáborra emlékeztetett, de ez most megváltozott: a mezőnyt idén már új kiszolgáló létesítmények fogadták a Notre-Dame-szigeten.
Tavaly a Liberty Media feltámasztotta a Forma-1-es istállók már-már feledésbe merült legendás evezősversenyét Montrealban, ahol idén ismét megrendezték a különös összecsapást. Idén ráadásul magyar résztvevő is volt a mezőnyben, ugyanis a Haas F1 Team együttesének tagja volt elektronikai technikus honfitársunk, Jánvári Zsolt is. Exkluzív fotók a helyszínről.
Barcelonában aratott váratlan futamgyőzelme óta Max Verstappen nincs partiban a Red Bul másik pilótájával, Daniel Ricciardóval, ám a holland reménység úgy véli: nincs ebben semmi szégyelnivaló. A történelem legfiatalabb F1-es győztese azt is elárulta Montrealban, hogy édesapja rápirított a monacói törés-zúzás miatt.