Folyamatosan csökken, de még mindig van lemaradása a Hondának az F1 jelenlegi csúcserőforrásához, a Ferrarihoz képest - jelentette ki az F+1 Blog érdeklődésére a Japán Nagydíj hétvégéjén a gyártó versenyzésért felelős igazgatója, Masashi Yamamoto, akitől megtudtuk azt is, hogy bár megvan az érdeklődés, továbbra sincs lehetőségük újabb csapattal bővíteni az ügyfélkört.
Fontos mérföldkőhöz ért a Honda a hétvégi Monacói Nagydíjon, hiszen először fordult elő, hogy mind a négy autójuk a pontszerzők között végzett. Azonnal fel is merültek olyan spekulációk a paddockban, hogy az idei formajavulás hatására jövőre talán már egy harmadik hondás csapat is lesz az F1 mezőnyében: az F+1 Blog erről kérdezte a gyártó motorsportért felelős igazgatóját, Masashi Yamamotót.
Noha a Hondának a múlt hétvégi Japán Nagydíjon sem sikerült nagyot dobnia, a hazai versenyen élesben is bevetett legújabb erőforrás-változatról a paddockban már azt pusmogják, hogy ez lesz "az a kincs, amelyet Ron Dennis várt", amikor visszacsábította az F1-be a japán gyártót. Egyelőre csak az biztos, hogy a Red Bull táborában töretlen az optimizmus és a bizalom az új partnerrel kapcsolatban.