Pierre Gasly, a Toro Rosso versenyzője élte át az Orosz Nagydíj legvérfagyasztóbb pillanatát, amikor egy leszakadt karbondarab a glória alatt átférkőzve a sisakrostélyának csapódott. Sérülés szerencsére nem történt, ám az eset komoly lecke, amelyből az illetékesek igyekeznek minél többet tanulni.
Noha a Force India istállót Racing Point Force India név alatt, új nevezőként a Belga Nagydíj óta a Lawrence Stroll vezette konzorcium működteti, a jelek szerint a gárda birtoklásáért indult kötélhúzás még nem ért véget. A csődbiztosok által ejtett orosz vegyipari vállalat, az Uralkali vezérigazgatója, Paul J. Ostling Szocsiban az F+1 Blognak is megerősítette: reményeik szerint a londoni Legfelsőbb Bíróság helyt ad a követeléseiknek, ugyanis mindenképpen át akarják venni a különítményt.
Kevesen hittek benne, hogy megtörténhet, mégis összejött neki: Romain Grosjeant az utóbbi időben a közvélemény újra elkezdte az F1 rosszfiújának titulálni, így benne volt a pakliban, hogy a Haas nem hosszabbítja meg a szerződését. Az Orosz Nagydíj pénteki napján kiderült, hogy maradhat, Günther Steiner csapatfőnök pedig azt is megindokolta, hogy az amerikai-brit formáció miért tart ki a francia pilóta mellett.
"Új vezér érkezik a Daimler-konszern élére? 14 éves korom óta ismerem!" Így reagált az Orosz Nagydíj csütörtöki sajtónapján Lewis Hamilton, a Mercedes kiválósága arra a fejleményre, hogy 2019-től új vezérigazgató lép régi harcostársa, Dieter Zetsche helyére a Forma-1-es istállót tulajdonló vállalat élén.
Soha nem titkolta a Williams istálló, hogy azért hívták vissza az idei szezonra a tavalyi évad végén nyugdíjba vonult Felipe Massát, hogy az újonc pénzeszsák Lance Stroll tanítómestere legyen. A brazil Szocsiban beszélt is a kapcsolatukról, amely elmondása szerint olyan, mint annak idején közötte és Michael Schumacher között volt a Ferrarinál.