Akárcsak augusztus végén, Spa-Francorchamps-ban, a Ferrari Forma-1-es versenyzői Austinban, az USA Nagydíj helyszínén is mókáztak egy keveset a Shell Ec-Marathon enegiatakarékos járműkülönlegességeivel. Fernando Alonso és Kimi Räikkönen a Louisiana-i műszaki egyetem hallgatóiból verbuválódott csapat gépeit próbálta ki.
Ezerszer hallottuk már idén, hogy mostantól minden eddiginél nagyobb a jelentősége annak, hogy milyen üzemanyagot tankolnak a Forma-1-es istállók a versenyautókba. Mint arra Guy Lovett, a Shell Forma-1-es technikai menedzsere az F+1 Blognak rávilágított: az új előírások nemcsak a versenyautók tervezőit állították komoly próba elé, hanem az üzem- és kenőanyag gyártókat is.
Múltat idézni, nosztalgiázni mindig élvezetes, kiváltképp akkor, ha Forma-1-ről van szó. Tudják ezt jól a Shellnél is: az olajtársaság a Belga Nagydíj helyszínének szomszédságában, Malmédyben az '50-es évekbe repítette vissza a nemzetközi sajtót a Ferrari párosával, Fernando Alonsóval és Felipe Massával együtt, ráadásul az időutazás részeként levetítették azt a filmet, amelyet az 1955-ös futamon forgattak.
Ugyan a Magyar Nagydíjra július utolsó hétvégéjéig várni kell, már ezekben a napokban is kaphatnak F1-es csemegét a rajongók. Ehhez Szegedre kell elutazni, ahol az egyik bevásárlóközpontban legendás Forma-1-es versenygépeket lehet megtekinteni.
Újra legózik a Ferrari: Fernando Alonso és Felipe Massa, a vörös különítmény versenyzőpárosa a hétvégi Ausztrál Nagydíj előtt egy életnagyságú, építőkockákból összerakott F1-es autóval melegített. A gondolataik természetesen már nem játékosak, ugyanis gigantikus csatát várnak a melbourne-i Albert Parkban tartandó nyitánytól.