Lehet, hogy Felipe Massa már egy Mercedes-erőforrással hajtott Williamsszel hajt a dicsőségért a Forma-1-ben, a brazil pilóta büszkesége azonban a jelek szerint továbbra is egy Ferrari. Ha minden igaz, a dél-amerikai versenyző a napokban kapta meg LaFerrariját, amelyről már fotók is készültek Monacóban.

A Massát a tavalyi évad végéig alkalmazó olasz márka a 2013-as Genfi Autószalonon mutatta be új hibrid zászlóshajóját, amelynek tesztelésében, fejlesztésében Fernando Alonsóval együtt a brazil is részt vett. Az, 1,7 millió dollárt érő különlegességből a tervek szerint mindössze 499 példány készül.

Már a kocsi prezentációjakor kiderült, hogy a Scuderia versenyzőinek alanyi jogon nem jár a LaFerrariból. Valószínűleg sokan emlékeznek arra, hogy a napokban leköszönt elnök, Luca di Montezemolo az évad rajtja előtt azzal próbálta doppingolni Alonsót és Kimi Räikkönent, hogy amelyikük idén elhódítja az egyéni vb-címet, a fizetés és a prémiumok mellett számíthat egy ilyen járgányra is, ám ilyesmire biztosan nem kerül sor idén.

Amennyiben hihetünk a pletykáknak, Massa nem sajnálta a pénzt a 6,2 literes, V12-es, 789 lóerős motorral, valamint a 161 lóerős elektromotorral hajtott autóra, amely a 950 lóerős összteljesítménynek köszönhetően álló helyzetből százra 3 másodpercnél rövidebb idő alatt gyorsul fel, a 300 kilométer/órás tempót pedig 15 másodperc alatt képes elérni. A brazil állítólag megrendelte és kifizette a LaFerrarit, amelyet a napokban kapott meg és már furikázik is vele lakhelyén, Monacóban.

Néhány napja a hercegségben lencsevégre kapták a fekete színben pompázó - az ún. Nero színkóddal eddig csak kevesen rendeltek LaFerrarit – szupersportkocsit, amelyről több forrás is meggyőződéssel állítja, hogy Massa tulajdona. Nagy kérdés, hogy a brazil ezt a járgányt is cipő nélkül vezeti-e: a pilóta furcsa szokásáról a DTM-es BMW-nél hajtó cimborája és honfitársa, Augusto Farfus beszélt az F+1 Blognak a március végén tartott hungaroringi DTM-teszt idején…