Rég volt a 2005-ös Magyar Nagydíj, amikor utoljára Schumacher állt a Hungaroring dobogóján: akkor Michael és Ralf a pódium 2. és 3. fokát foglalták el, a következő mogyoródi Schumi-pódiumra pedig egészen most vasárnapig kellett várni. Michael fia, Mick szállította, aki a DTM-betétszámként bonyolított FIA F3-as bajnokságban szerepel.
Közeleg a szezon vége, ezzel párhuzamosan pedig szűkül azoknak a versenyszériáknak a köre is, ahol Felipe Massa felbukkanhat Forma-1-es pályafutásának lezárása után. A brazil tartja magát korábbi álláspontjához: nem kapkod, csak szimplán érdeklődik, puhatolózik.
Esély sincs arra, hogy a Forma-1-ből 2009 végén kivonult BMW a közlejövőben visszatérjen a királykategóriába, ráadásul a bajor márka immáron kétszeres DTM-bajnokát, Marco Wittmant sem foglalkoztatja egy esetleges F1-es szereplés lehetősége.
Pascal Wehrlein múlt hétvégén zsebre vágta a Német Túraautó Bajnokság (DTM) idei bajnoki címét és minden esély megvan arra, hogy jövőre a Forma-1-ben láthatjuk viszont. Pedig nem is olyan régen még azt sem gondolta a szemtelenül fiatal német-mauritusi, hogy valaha beteheti a lábát a királykategória paddockjába…
Sokan, sokféleképpen emlékeznek Ayrton Sennára, a legendás háromszoros világbajnokra tragikus halálának 20. évfordulóján. Az F+1 Blog egy olyan brazil versenyzőt kért fel az emlékezésre, aki soha nem titkolta, hogy a néhai klasszis hatására kezdett versenyezni: Augusto Farfust, a DTM-ben szereplő BMW kiválóságát.