Kevés téma foglalkoztatja annyira az autósport világát mostanában, mint az, hogy mihez kezd Fernando Alonso a Forma-1 után? Sokan biztosra veszik, hogy a kétszeres világbajnok az Indycarba készül, pedig hozzá közel álló források szerint az is előfordulhat, hogy teljes elköteleződés helyett inkább amolyan vándormadárként funkcionál majd 2019-től.
Fernando Alonso még nem tudja pontosan, hogy Forma-1-es szerepvállalásának év végi lezárása után, a megbízhatósági-vb (WEC) mellett mit is csinál még 2019-ben. A közvélekedés szerint az a legvalószínűbb, hogy az Indycar felé veszi az irányt: döntés még nincs ezzel kapcsolatban, ám a pilóta az elmúlt hétvégén, Spa-Francorchamps-ban megjegyezte, hogy nem tart a tengerentúli széria veszélyeitől.
Na igen! Az autósport-rajongás olyan, hogy azt nem lehet csak úgy kiírtani az emberfiából! Még akkor sem, ha történetesen asztronauta és a Nemzetközi Űrállomáson kell lehúznia néhány hónapot: a tökéletes példa erre az amerikai geofizikus, Andrew J. Feustel, aki munkája közben odafentről is a világ versenypályáit kémleli. Sőt, amit lát, azt meg is osztja követőivel a Twitteren!
A baj mindig csőstül jön! Így tartja a régi mondás, amely vasárnap óta igaz a Di Resta-Franchitti skót versenyzőklánra is. Paul Di Resta a koreai betlivel valószínűleg újabb szöget vert Forma-1-es karrierjének képzeletbeli koporsójába, míg unokatestvére, Dario Franchitti olyan nagyot esett az Indycar houstoni futamán, hogy sokak szerint nem lesz mersze a folytatáshoz.