Ha másra nem, arra mindenképpen jó a Forma-1 jelenlegi irányítása körüli fejetlenség, hogy egységessé tegye a versenyzői társadalmat.
Ha másra nem, arra mindenképpen jó a Forma-1 jelenlegi irányítása körüli fejetlenség, hogy egységessé tegye a versenyzői társadalmat.
Nagyon úgy tűnik, hogy a Mercedes tényleg minden tekintetben rendezte sorait a malajziai vereség után: a csillagos bajnokcsapat kettős győzelemmel vágott vissza a Kínai Nagydíjon, ráadásul Ron Meadows sportigazgató szerint a különítmény szervizcsapatának sikerült megdöntenie a Forma-1-es történelem leggyorsabb kerékcseréjének nem hivatalos rekordját is.
Fernando Alonsónak epizódszerep sem nagyon jutott a Kínai Nagydíjon, Olaszországban viszont annak ellenére is kiemelt figyelem kíséri ténykedését, hogy már nem a Ferrarinál, hanem a McLarennél hajt. Pláne most, hogy a sanghaji hétvége során a kétszeres világbajnok összetűzésbe keveredett az egyik olasz tévétársasággal…
Niki Lauda nem tartja kizártnak, hogy Sebastian Vettelnek Sanghajban is lesz beleszólása a futamgyőzelem sorsának eldöntésébe, ám a szakember hangsúlyozza: nemcsak a Ferrarinál, hanem a Mercedesnél is sokat tanultak a szepangi viadal tapasztalataiból. Az osztrák intézett néhány keresetlen szót azokhoz is, akik a fölény miatt folyamatosan bírálják a csillagos márkát.
Menedzsere és új szerződése még mindig nincs Lewis Hamiltonnak, azonban egy ideje egy új állandó kísérő tűnt fel a Mercedes pilótája körül. Az illető mostanában mindenütt ott van a kétszeres világbajnokkal, de látni csak ritkán lehet, ami nem véletlen.