Nagy a valószínűsége, hogy a McLarentől kirúgott Kevin Magnussen a hosszú távú versenyzés elitkategóriájában folytatja autóversenyzői pályafutását. A dán rövidesen tesztelhet a Porsche LMP1-es alakulatánál, amely jövőre biztosan nem tud aktív Forma-1-es pilótát indítani a Le Mans-i 24 órás összecsapáson.
A hétvégi Le Mans-i 24 órás futam és NIco Hülkenberg győzelme kapcsán valószínűleg sokakban felmerült a kérdés, hogy mit bírna egy Forma-1-es autó ezen a megbízhatósági derbin. A szakma általában viszolyog az ilyen jellegű kérdések forszírozásától, ám a Lotus technikai igazgatója, Nick Chester volt olyan bátor, hogy kijelentette: a jelenlegi autók hajtáslánca elméletileg lehetővé tenné, hogy a Forma-1-es gépek is részt vegyenek egy 24 órás futamon.
Nico Hülkenberg, a Force India Forma-1-es versenyzője élvezte első éles, LMP1-es átruccanását, amelyet a Porsche kötelékében ejtett meg a megbízhatósági-vb (WEC) múlt hétvégi 6 órás futamán, Spában. A németre még vár idén a Le Mans-i 24 órás viadal, s mint leszögezte: egyelőre nem dőlt el, hogy ott vagy a Forma-1-ben folytatja karrierjét.
Minden jel arra utal, hogy több volt egyszerű pletykánál az a tavalyi teória, amely szerint Fernando Alonso idén a Porsche kötelékében szeretett volna részt venni a Le Mans-i 24 órás összecsapáson. Ha minden igaz, a spanyol terveit a Honda húzta keresztbe…
Noha borzalmas bukással zárta a WEC-szezont, Mark Webber elégedett a megbízhatósági-vb mezőnyében töltött első idényével, melynek során főként az élvezte, hogy a csapaton belüli légkör jóval barátságosabb, mint a Forma-1-ben. Az ausztrál pilóta Nico Hülkenberg jövő évi feltűnését is annak tudja be, hogy a bajnokság jó irányba halad.