Noha a Force India jelenleg nem tartozik a legizgalmasabb Forma-1-es istállók közé, a gárda mégis az egyik legkomolyabb témagenerátor a Brit Nagydíj helyszínén, Silverstone-ban. Ez az egyetlen futam, ahol felbukkan az indiai igazságszolgáltatás által hajkurászott társtulajdonos-csapatfőnök, Vijay Mallya, akinek lépten-nyomon milliárdosok udvarolnak a paddockban, hogy végre adja be a derekát és adjon túl az együttesen.
Noha az első hivatalos előszezonbeli tesztelés csak egy hét múlva kezdődik Barcelonában, több Forma-1-es alakulat máris megküldte az előőrsöket a helyszínre. A katalán pálya paddockjában máris áll néhány csapatkamion, a Haas például az elsők között futott be.
Mindent megtett a McLaren és a Honda, hogy hermetikusan lezárják a silverstone-i aszfaltcsíkot múlt péntekre, amikor megejtették a japán gyártó hajtásláncának első menetpróbáját az idei autó átalakított változatában, ám volt, akinek sikerült megtalálnia a rést a pajzson…
Noha a Kimi Räikkönen balesetét követő események sodrásában nem kapott nagy figyelmet, túlzás nélkül lehet kijelenteni: a finn Ferrarijáról lerepülő kerék akár súlyos fejsérülést is okozhatott volna Max Chiltonnak, a Marussia versenyzőjének. Az incidens utóhatásaként újra felmerülhet a korábban már taglalt javaslat: nem kellene-e zártnak lennie a Forma-1-es autók pilótafülkéjének?
Megszólalt végre a más Forma-1-es projektekkel hírbe hozott, de végül a Caterham rejtélyes új tulajdonosainak képviseletében felbukkanó Colin Kolles. A szakember szerint az utóbbi napokban sokat emlegetett 'svájci-arab befektetőcsoport' tagjainak kilétét továbbra sem fedik fel, ugyanakkor leszögezte: ha a transzfert nem ütötték volna nyélbe ezen a héten, a leafieldi alakulat már a Brit Nagydíjon sem tudott volna elindulni.