Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA
efpluszegy

Egyre nagyobb a nyomás a Renault-n



Fokozódik a nyomás a Renault-n: az utóbbi éveket domináló francia gyártó idén a leggyengébb láncszemnek számít, amit az F+1 Blog tapasztalatai szerint az ügyfélcsapatok keményen oda is dörgölnek az orruk alá. Az évad európai szakaszát megnyitó Spanyol Nagydíjra készült némi újítással a Viry-Chatillon-i gyártó, ám nagy kérdés, hogy ez mire lesz elég…

Tovább
0

Nem számítanak csodára a Renault-nál



Noha az Ausztrál Nagydíj eső bolondította időmérő edzésén a Renault-partnercsapatok közül több is pozitív meglepetéssel tudott szolgálni, a francia gyártó sportosztályának főmérnöke, Remi Taffin lehűtötte a kedélyeket és rámutatott: még mindig hátrányban vannak a Mercedeshez és a Ferrarihoz képest.

Tovább
0

Ecclestone azt hitte, kivérzik a Lotus



Bár a dolgok jelenlegi állása szerint az utóbbi, másfél-két év pénzügyi küszködése után a Lotus képes megállni a lábán, Bernie Ecclestone egy pénteki interjúban elárulta: nem is olyan régen még arra számított, hogy az enstone-i egylet nem éli meg az új turbókorszak hajnalát. Az illető, aki segített kimászni a különítménynek a csávából, épp most kapta meg jutalmát egy csapatfőnök-helyettesi kinevezés formájában.

Tovább
0

Maldonado Grosjean akar lenni



Pastor Maldonadónak sokat kell tennie idén azért, hogy lemossa magáról a bélyeget, amely szerint kizárólag a támogatói pénzeknek köszönheti helyét a Lotus istállónál. A venezuelai rendíthetetlenül hisz benne, hogy az enstone-i egyletnél többre lesz képes, mint a Williamsnél volt, s immáron sokadszorra is célzott rá: csapattársa, Romain Grosjean példáját szeretné követni.

Tovább
0

Pic, a Lotus és a mentőöv



Nem verte nagy dobra a Lotus, de a korábban szárnyra kelt híreszteléseknek megfelelően mentőövet dobtak a Caterhamtől kiebrudalt francia tehetségnek, Charles Picnek, akinek feltűnése akár üzenetértékű is lehet a csapat jövőjére nézve.

Tovább
0

efpluszegy

blogavatar

F+1

Utolsó kommentek