Meg sem született még a sportfelügyelői testület döntése a Red Bull Ringen, amely ratifikálta a Honda jelenkori első F1-es győzelmét, máris megugrottak a Japán Nagydíj jegyeladásai - tudta meg az F+1 Blog japán forrásoktól Silverstone-ban. A Red Bull és a Toro Rosso motorszállítójánál örülnek, de tudják, hogy a csodát csak kőkemény munkával lehet megismételni.
Egyik idei F1-es újonc előléptetésének sztorija sincs olyan érdekes, mint a Toro Rossónál szereplő Alexander Alboné. Ha minden igaz, a thai pilótának nagyon magas körökből nyúltak a hóna alá, hogy idén a királykategóriában szerepelhessen, de részben már most, az idény elején beváltotta a hozzá fűzött reményeket: pontokat szerez, Sanghajban a verseny legjobbjának választotta a publikum és a felettesei is áradoznak róla.
Aligha lehet kétséges, hogy Pierre Gasly jobb kezdésre számított új csapatánál, a Red Bullnál: a francia az első két futamon messze alulmúlta az előzetes várakozásokat, így a bírálók egyre hangosabbak és a versenyzőt máris a csapatfőnöknek, Christian Hornernek kellett védelmébe vennie. Ami biztos: egyelőre nem rezeg a léc a Toro Rossótól előléptetett pilóta alatt.
Senkiről nem pletykálták annyiszor idén, hogy kirúgják, mint róla. Az eredményei valóban hagynak kívánnivalót maguk után, ennek ellenére tény: Brendon Hartley, a Toro Rosso kissé titokzatos új-zélandi versenyzője a mezőny legkedvelhetőbb figuráinak egyike. Erről az F+1 Blog is meggyőződhetett, amikor a Magyar Nagydíj hétvégéjén lehetőséget kaptunk arra, hogy picit jobban is megismerjük a pilótát, aki kalandos utat járt be a Forma-1-ig.
Mit csinál az a csapat, amely szeretne megválni az egyik pilótájától, de nincs, akit a helyére ültethetnének? Igazol magának egyet egy másik istállótól: az F+1 Blog értesülései szerint erre készül a Red Bull is, akik Brendon Hartley helyére a Toro Rossóhoz a McLaren reménységét, az F2-ben vitézkedő Lando Norrist akarják megkaparintani.