Sokat vár a nyári szünet utáni első futamra, a Belga Nagydíjra érkező motorfejlesztésektől és azt sem tartja elképzelhetetlennek, hogy már az idei évad vége felé képesek lesznek komolyabb meglepetést okozni. Az F+1 Blog a Német Nagydíj helyszínén a McLaren-Honda fővezérét, Ron Dennist kérdezte a brit-japán konstelláció jelenlegi helyzetéről.
Lassan nem telik el úgy hét, hogy Stoffel Vandoorne, a McLaren által patronált tartalékpilóta ne jelezné, hogy készen áll Jenson Button helyének elfoglalására. A belga reménység a napokban újfent felajánlkozott, ráadásul egyre több forrásból hallani, hogy nem véletlenül nyomul a kiszemelt versenyzői állásért.
Bernie Ecclestone néhány napja megszellőztette, hogy a jövő évi Forma-1-es versenynaptár rövidebb lehet az ideinél: a sportág főmogulja azt tervezi, hogy főképp az európai szakaszt meghúzva az idei 21-ről 18-ra csökkenti a futamok számát. Az F+1 Blog által az Osztrák Nagydíj helyszínén megkérdezett versenyzők véleménye megoszlik a kezdeményezéssel kapcsolatban.
Jenson Button a jelenlegi Forma-1-es mezőny legrégebben szolgáló tagja, ám a jövője egyelőre bizonytalan. A pletykák szerint a McLaren-Honda szabadulna tőle, ám a brit veterán a Monacói Nagydíjon előbb titkolózott, majd megszellőztette, hogy szívesen maradna…
A NASA houstoni irányítóközpontjához lehet hasonlítani a Honda kutatási-fejlesztési részlegének adatelemzésre szolgáló nagytermét, amely Japánban, Sakura City-ben található, s amelyről a napokban adott közre egy fotót a gyártó. A létesítményben gőzerővel folyik a munka, a McLaren reményei szerint pedig ennek látható jelei is lesznek a rövidesen startoló szezonban.