Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA
efpluszegy

Kell-e zárt pilótafülke a Forma-1-es autókra?



Noha a Kimi Räikkönen balesetét követő események sodrásában nem kapott nagy figyelmet, túlzás nélkül lehet kijelenteni: a finn Ferrarijáról lerepülő kerék akár súlyos fejsérülést is okozhatott volna Max Chiltonnak, a Marussia versenyzőjének. Az incidens utóhatásaként újra felmerülhet a korábban már taglalt javaslat: nem kellene-e zártnak lennie a Forma-1-es autók pilótafülkéjének?

Tovább
1

Bianchi röppályára állhat Monaco után



Csak egyvalakinek sikerült elcsábítani az újságírókat a versenyzők háborúskodása közben újabb kettős győzelmet arató Mercedes háza tájáról a Monacói Nagydíj után: Jules Bianchi, a Ferrari által patronált Marussia-versenyző, aki saját karrierje és csapata fennállásának első pontjait gyűjtötte be a hercegségben. Az F+1 Blog ott volt, amikor a francia pilóta a futam után először toppant be a kiscsapat motorhome-jába.

Tovább
0

Kihúzták a pácból a Marussia F1-es csapatát



Futótűzként terjedt el a héten, hogy csődbe jutott a Marussia, Oroszország első szupersportkocsi-manufaktúrája: a gyártónak valóban kampec, ám a Forma-1-es istállót a tulajdonosoknak sikerült megmenteni. A nagy kérdés csak az, hogy meddig tudják életben tartani…

Tovább
0

Orosz motorok a Forma-1-ben?



Bátor ember a Marussiát birtokló orosz milliárdos ex-színész, Nyikolaj Fomenko! A vállalkozó megszellőztette: nem kizárt, hogy 2016-tól saját fejlesztésű motort építenek Forma-1-es versenygépeikbe.

Tovább
0

Webber nagyfőnöki segítséggel marad a Red Bullnál?



Újabb spekuláció látott napvilágot azzal kapcsolatban, hogy Mark Webbernek talán mégsem kell lemondania a Red Bull-volánról az idei évad végén: egy német lap szerint az energiaital-konszern tulajdonosa, Dietrich Mateschitz személyesen ajánlotta fel a szerződéshosszabbítás lehetőségét az ausztrálnak. Ha ez igaz, és Webber elfogadja azt, Kimi Räikkönen a Lotusnál ragadhat egy újabb szezonra…

Tovább
0

efpluszegy

blogavatar

F+1

Utolsó kommentek