Sokat vár a nyári szünet utáni első futamra, a Belga Nagydíjra érkező motorfejlesztésektől és azt sem tartja elképzelhetetlennek, hogy már az idei évad vége felé képesek lesznek komolyabb meglepetést okozni. Az F+1 Blog a Német Nagydíj helyszínén a McLaren-Honda fővezérét, Ron Dennist kérdezte a brit-japán konstelláció jelenlegi helyzetéről.
Hihetetlen, de igaz: a Forma-1-ben is lehet nyári diákmunkát találni. Hockenheimben megtaláltuk a világ legmenőbb zsebpénzkereseti lehetőségét - igaz, ide nem mindenkit vesznek fel…
Letűnt korok Forma-1-es versenyzőivel beszélgetni mindig élmény, pláne akkor, ha az illetőről köztudott, hogy soha nem rejti véka alá a véleményét. A kétszeres világbajnok Emerson Fittipaldi ilyen: ami a szívén, az a száján - erről az F+1 Blog újfent meggyőződhetett a Német Nagydíj helyszínén, Hockenheimben.
Noha az utóbbi hetek pletykái alapján sejteni lehetett, hogy a Ferrarinál műszaki fronton valami nincs rendben a háttérben, ennek fényében is meglepő, hogy a maranellói együttes a szezon kellő közepén szakított James Allison technikai igazgatóval. Hogy mi következik ezután, azt egyelőre jótékony homály fedi: ezen spekulálnak a hockenheimi paddockban is.
Noha az érdeklődés középpontjában már a Hungaroring áll, több tekintetben is érdemes visszatérni a múlt hétvégi Német Nagydíjra. Például azért, mert épp 20 éve annak az emlékezetes boxutcai tűznek, amely Jos Verstappen Benettonján ütött ki: a holland ott volt a Hockenheimringen, ahol az F+1 Blog kérésére felelevenítette azt a néhány emlékezetes másodpercet és beszélt arról is, hogy milyen érzés ex-pilótaként egy F1-be igyekvő tehetség édesapjának lenni.