Nagy a valószínűsége, hogy a McLarentől kirúgott Kevin Magnussen a hosszú távú versenyzés elitkategóriájában folytatja autóversenyzői pályafutását. A dán rövidesen tesztelhet a Porsche LMP1-es alakulatánál, amely jövőre biztosan nem tud aktív Forma-1-es pilótát indítani a Le Mans-i 24 órás összecsapáson.
A hétvégi Le Mans-i 24 órás futam és NIco Hülkenberg győzelme kapcsán valószínűleg sokakban felmerült a kérdés, hogy mit bírna egy Forma-1-es autó ezen a megbízhatósági derbin. A szakma általában viszolyog az ilyen jellegű kérdések forszírozásától, ám a Lotus technikai igazgatója, Nick Chester volt olyan bátor, hogy kijelentette: a jelenlegi autók hajtáslánca elméletileg lehetővé tenné, hogy a Forma-1-es gépek is részt vegyenek egy 24 órás futamon.
Nico Hülkenberg, a Force India Forma-1-es versenyzője élvezte első éles, LMP1-es átruccanását, amelyet a Porsche kötelékében ejtett meg a megbízhatósági-vb (WEC) múlt hétvégi 6 órás futamán, Spában. A németre még vár idén a Le Mans-i 24 órás viadal, s mint leszögezte: egyelőre nem dőlt el, hogy ott vagy a Forma-1-ben folytatja karrierjét.
Különös kegyetlenséggel bánt el a sors Mark Webberrel és a Porschével a Le Mans-i 24 óráson: a nagy visszatérő márka 919 Hybridje az élbolyban, a győzelemért harcolva állt meg a tavaly még a Forma-1-ben hajtó pilóta alatt, aki mosollyal próbálta leplezni keserűségét. Mint az F+1 Blognak elmondta: nem is saját maga, sokkal inkább a csapat miatt érzett csalódottságot.
Nem vár csodát a hétvégén esedékes Le Mans-i 24 órás összecsapástól a Forma-1-ből tavaly távozott Mark Webber, aki az idei évtől a prototípusok elitkategóriájának számító LMP1-es géposztályban, a nagy visszatérő Porsche színeiben versenyez. Az ausztrál szerint az a legfontosabb, hogy a 919 Hybrid típusjelű versenygép ott legyen a vasárnapi befutónál.