Sok mindent vár a közvélemény a Forma-1 irányítását átvevő Liberty Mediától: nemcsak izgalmasabb, látványosabb versenyzést, hanem - egyebek mellett - azt is, hogy törekvéseiknek köszönhetően újabb szereplőkkel gyarapodik majd a mezőny. Érdeklődő biztosan lesz: ha a költségvetési limitet valóban bevezetik, talán a Lamborghini is újra felbukkanhat a királykategóriában.
Sokszor hallottunk már róla és semmi nem lett belőle, de nem kizárt, hogy most igaz: ismét olyan pletykákkal van tele a világ, amely szerint az Audi 2016-ban gyári csapattal csatlakozik a Forma-1 mezőnyéhez.
Karnyújtásnyira van már csak a 2014-es Forma-1-es idény rajtja, s a Ferrari új sztárpárosa, Fernando Alonso és Kimi Räikkönen egyelőre jól megvan egymással. Bár a közvélemény és sok szakmabeli is arra számít, hogy a szezon kezdete után ez pillanatok alatt megváltozhat, most még mindkét versenyző azt ígéri: kemény, de fair lesz az egymás elleni küzdelem.
Nagyon úgy tűnik, hogy a Ferrarinál még mindig nem mondtak le a versenyhétvégék menetrendjének közeljövőbeli megreformálásáról. Erre utal, hogy Stefano Domenicali csapatfőnök az F14 T típusjelű versenygép bemutatója alkalmából bonyolított rajongói kérdezz-felelek során újfent megspendírozta Luca di Montezemolo elnök korábbi javaslatát.
Javában gyúr a 2015-ös Forma-1-es visszatérésre a Honda: a McLaren leendő exkluzív motorpartnere Tochigiben, a főhadiszálláson gőzerővel fejleszti 1,6 literes turbómotorját, amely miatt a riválisok egyre inkább fenyegetve érzik magukat.