Monza óta pletykálják, hogy az Alfa Romeo meghosszabbítja Antonio Giovinazzi szerződését, ez azonban még mindig nem történt meg. Noha az ülésre állítólag hajt Nico Hülkenberg és mások is, az olasz pilóta Suzukában az F+1 Blognak elárulta: nem tart attól, hogy elveszíti az állását, még akkor sem, ha a csapat első embere a paddock-susmus szerint nagyon szimpatizál a konkurens némettel.
Kimi Räikkönen jól érzi magát az Alfa Romeo Racingnél, de még nem gondolkodik azon, hogy mihez kezd jelenlegi szerződésének lejárta, azaz 2020 után. A finn nem örül annak, hogy egyre sűrűbb lesz a versenynaptár, egy Finn vagy Svájci Nagydíj azonban felvillanyozná, akárcsak néhány kör F1-es autóval a legendás Norschleifén.
Kimi Räikkönen megmosolyogtatta a nemzetközi szaksajtót az 1000. F1-es futam, a Kínai Nagydíj sajtótájékoztatóján azzal, hogy megjegyezte: a régi időket idéző,nyitott sisakot szeretett volna használni a sanghaji hétvégén, de az nem felelt volna meg a szabályoknak. Egy brazil grafikus a kijelentés után látványtervet is készített arról, hogyan nézhetett volna ki egy ilyen fejfedő.
Kimi Räikkönen a jelenlegi F1-es mezőnyből a legesélyesebb arra, hogy túlszárnyalja Rubens Barrichello nagydíj-részvételi csúcsát. Ha kitölti az Alfa Romeóval kötött kétéves szerződését, átveheti a vezetést ezen az örökranglistán, ám a finn a minap kijelentette: ez a legkisebb mértékben sem foglalkoztatja.
Kimi Räikkönen, az F1 2007-es világbajnoka régi-új csapata, az Alfa Romeo Racinggé átkeresztelkedett Sauber kötelékében kezdi a 2019-es szezont az Ausztrál Nagydíjon. A finn jól érzi magát a svájci különítménynél, de előzetes várakozást nem fogalmazott meg a nyitánnyal kapcsolatban: az F+1 Blog jelen volt a pilóta csütörtöki sajtóértekezletén és lejegyeztük gondolatait.