Monza óta pletykálják, hogy az Alfa Romeo meghosszabbítja Antonio Giovinazzi szerződését, ez azonban még mindig nem történt meg. Noha az ülésre állítólag hajt Nico Hülkenberg és mások is, az olasz pilóta Suzukában az F+1 Blognak elárulta: nem tart attól, hogy elveszíti az állását, még akkor sem, ha a csapat első embere a paddock-susmus szerint nagyon szimpatizál a konkurens némettel.
Kimi Räikkönen, az F1 2007-es világbajnoka régi-új csapata, az Alfa Romeo Racinggé átkeresztelkedett Sauber kötelékében kezdi a 2019-es szezont az Ausztrál Nagydíjon. A finn jól érzi magát a svájci különítménynél, de előzetes várakozást nem fogalmazott meg a nyitánnyal kapcsolatban: az F+1 Blog jelen volt a pilóta csütörtöki sajtóértekezletén és lejegyeztük gondolatait.
Azzal, hogy az Alfa Romeo hivatalosan is nevére vette a Saubert, a Ferrari újfent jelét adta annak, hogy komolyak a szándékok a svájci istállóval. A bejelentés óta csurrannak-csepegnek az információk azzal kapcsolatban is, hogy mennyire.
Sergio Perez volt az első, aki a Ferrari tehetséggondozó akadémiájáról eljutott a Forma-1-ig, jelenleg pedig Charles Leclerc az aktuális szenzáció, ám számos fiatal van a programban, akik a különféle juniorkategóriákban azért küzdenek, hogy az elődök nyomába léphessenek. Az F+1 Blog annak nézett utána, hogy milyen is az élet az akadémián, hogyan készítik fel a fiatalokat a vörösöknél.
A Ferrari két rangidős akadémistája is lehetőséget kapott a Malajziai Nagydíj pénteki első szabadedzésén: Charles Leclerc első ízben vezetett a Saubernél, Antonio Giovinazzi pedig negyedszer a Haasnál. Mindkét pilóta reménykedik abban, hogy jövőre már versenyezhetnek is az F1-ben, ugyanakkor állítják: még nem tudják, hogy milyen feladatot kapnak 2018-ra.