Monaco, Újdelhi, Isztambul: Sebastian Vettel számára a három helyszín nem csak azért kedves, mert nyert már ott Forma-1-es nagydíjakat, hanem immáron azért is, mert a három város mindegyikéből távozhatott világbajnoki trófeával.
Monaco, Újdelhi, Isztambul: Sebastian Vettel számára a három helyszín nem csak azért kedves, mert nyert már ott Forma-1-es nagydíjakat, hanem immáron azért is, mert a három város mindegyikéből távozhatott világbajnoki trófeával.
Milton Keynes után szombaton a Red Bull hazájában, Ausztriában folytatta bajnoki látogatásainak sorát minden idők legfiatalabb háromszoros vb-győztese, Sebastian Vettel, aki Graz belvárosában repesztett az RB8-assal, de tett egy rövid kitérőt a spielbergi Red Bull Ringre is.
Vége a találgatásoknak és vége a sereghajtó HRT F1-es istállónak is: az FIA 2013-as nevezési listáján nem szerepel a spanyol kiscsapat, így biztos, jövőre csak 22 autó áll majd a királykategória rajtrácsán. Annak, hogy a leggyámoltalanabb különítmény végleg lehúzta a rolót, fontos üzenete van.
Ráharapott az internetes mémgyár Kimi Räikkönen múlt vasárnapi, interlagosi eltévedésére: a világhálón immáron egy olyan videó is hódít, amelyben a finn főszereplésével az Apple-t cinkelik a katasztrofálisan sikerült térképprogram, a Maps miatt.
Az addig oké, hogy Sao Paulóból sokáig tart az út hazáig és a repülőgépen nincs internet, meg az is, hogy a szezonzáró bulit követő macskajaj nem múlik el egyhamar, de ettől azért többet vártunk a Ferraritól. Az elveszített vb-cím után újabb, simán elkerülhető baklövést követtek el: mi folyhat Maranellóban, ha felültek egy olyan ügynek, amelyet a rajongók és az olasz-spanyol sajtó generált, ráadásul akkor, amikor már kiderült, hogy nincs is értelme?