Megmerítkezett a Honda világában múlt hétvégén Fernando Alonso: a kétszeres világbajnoknak a McLaren-Honda katasztrofális idei szezonja miatt nem kellett jelen lennie az FIA párizsi díjátadóján, így Japán felé vette az irányt, ahol a márka évadzáró rendezvényén vett részt és számos kalandban volt része.
Komoly elismerésben részesült a Toro Rosso: egy brit szaklap az aerodinamikai tekintetben a leginkább kimunkált versenyautónak választotta meg a faenzai Red Bull-juniorkülönítmény STR10 típusjelű konstrukcióját.
Különleges rituálé zajlott le a Ferrari istálló garázsa mögött a Yas Marina versenypályán, a vasárnapi évadzáró Abu Dhabi Nagydíj után néhány órával. A maranellói alakulat szerelőgárdája az egyik munkatársat búcsúztatta, aki több év után döntött úgy, hogy kilép a Scuderia kötelékéből.
Mit tehet egy autógyár elnöke, amikor a vállalat égisze alatt futó Forma-1-es istálló sikert sikerre halmoz? Örvendezik, még akkor is, ha a dominancia kissé rányomja a bélyegét a sportágra. Így tett Dieter Zetsche, a Daimler fővezére is Abu Dhabiban, ahol az F+1 Blognak nyilatkozva elárulta: külön öröm számára Nico Rosberg év végi feltámadása.
Hónapok óta terjengenek a pletykák, amely szerint 2016-ra a Force India istálló "átkeresztelődhet" Aston Martinra. Sokan az évadzáró Abu Dhabi Nagydíjra vártak fejleményt az ügyben, de a brit márka vezére, a helyszínen felbukkanó David Richards az F+1 Blog érdeklődésére cáfolta, hogy küszöbön állna a bejelentés. Igaz, nem túl meggyőzően tette ezt…