Mintha vasárnap lenne, úgy pakol az F1-es karaván Suzukában, csakhogy most még nem utazni készülnek: óvintézkedésként rámolnak össze, készülve a Hagibis tájfun szombati érkezésére. Az F+1 Blog azt is megtudakolta, hogy a pilóták mivel próbálják majd elütni a viharosnak ígérkező szabadszombatot.
Egyre inkább úgy tűnik, hogy elmérgesedhet a viszony a Kubica-tábor és a Williams között az évad végére. A lengyel pilóta főszponzora Szocsi után nekiugrott az istállónak, miközben George Russell, a különítmény másik versenyzője hangsúlyozza: nagy előrelépést vár 2020-ban az idén történelmi mélypontra süllyedt gárdától.
Hiába hangoztatja úton-útfélen Sebastian Vettel, hogy a Ferrarinál marad szerződésének 2020 végi lejártáig, a maranellói alakulatnál arra is fel vannak készülve, hogy a négyszeres világbajnok esetleg már az idei szezon végén távozik. A vörösök vészforgatókönyvön dolgoznak, az esetleges pótlás ügyében pedig - bármilyen hihetetlen - a legnagyobb riválist, a Mercedest is megkeresték.
Valtteri Bottas bizakodó azzal kapcsolatban, hogy az idei évad után is a Mercedes kötelékében maradhat. A vb-éllovas finn versenyzőnek házon belül, és állítólag azon kívül is lehet konkurenciája, de reményei szerint gyorsan meg tudnak állapodni a csillagos alakulattal, amikor eljön a jövővel kapcsolatos egyeztetések ideje.
Barcelonába fejlesztési csomaggal érkezik a 2019-es idény totális kudarcát produkáló Williams istálló, ám könnyen előfordulhat, hogy ez a pakk lesz az utolsó, amelyet az FW42 típusjelű szörnyszülötthöz készítenek. A nagy múltú alakulat történelmi mélyponton van, ami sem az újonc George Russellnek, sem a nagy visszatérő Robert Kubicának nem tesz jót: vajon hogyan élik meg ők a krízist?