Nincs szebb a ralis barátságnál, pláne, amikor átível a különféle kategóriákon! Ezt bizonyította a Sainz, Isola, Steiner hármas is a barcelonai F1-es teszt második napján.
Mi lesz Robert Kubicával? A Szingapúri Nagydíj óta ez a kérdés is foglalkoztatja az F1 világát, a válaszra azonban még várnunk kell. A lengyel pilótát hírbe hozták már a Haas istállóval, az F+1 Blog azonban Szocsiban megtudta: döntés egyelőre nincs, és arra valószínűleg még várni kell egy darabig.
Új motorhome-mal támad az évad első európai Forma-1-es futamán, a Spanyol Nagydíjon a Red Bull: pletykákat már korábban is lehetett hallani, hogy a Red Bull Racing és a Toro Rosso új mobilpalotát kap, s ez a napokban megerősítést is nyert. Nem ők az egyetlenek: ha minden igaz, több formáció is újít ezen a fronton Barcelonától kezdve.
Noha kevesen hittek benne, mégis megtörtént: a rejtélyes energiaital márka, a Rich Energy lett a Haas F1 Team főszponzora, ráadásul a sokáig kamunak hitt vállalat vezére ambiciózus célt fogalmazott meg az istálló idei színezetbemutatója alkalmából. William Storey szerint előbb a pályán, majd a piacon is szeretnék elkalapálni a Red Bullt.
Kevesen hittek benne, hogy megtörténhet, mégis összejött neki: Romain Grosjeant az utóbbi időben a közvélemény újra elkezdte az F1 rosszfiújának titulálni, így benne volt a pakliban, hogy a Haas nem hosszabbítja meg a szerződését. Az Orosz Nagydíj pénteki napján kiderült, hogy maradhat, Günther Steiner csapatfőnök pedig azt is megindokolta, hogy az amerikai-brit formáció miért tart ki a francia pilóta mellett.