Részvétnyilvánítások garmadája, szomorú arcok és gyász: erről szólt a 2019-es idényt megnyitó Ausztrál Nagydíj csütörtöki sajtónapja Melbourne-ben, miután megérkezett a hajnali órákban tüdőembólia miatt elhunyt versenyigazgató-legenda, Charlie Whiting halálhíre. A legforróbb téma az Albert Parkban jelenleg az, hogy kivel pótolják a brit szakembert?
Bárcsak úgy szólnának, mint annak idején a V10-esek! Gyakorta keseregnek így a jelenkori turbós hibrid erőforrások kétségkívül harmatos hanghatásával elégedetlen szurkolók, ám semmi esély nincs arra, hogy a sokszor emlegetett motorspecifikáció visszatérjen a Forma-1-be: ezt Ross Brawn után a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) vezére, Jean Todt is deklarálta.
Január 21-23-án, Torinóban tartotta Sport Conference elnevezésű, immáron negyedszer megrendezett tanácskozását a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA). Az eseményen a Magyar Nemzeti Autósport Szövetség (MNASZ) elnöke, Oláh Gyárfás képviselte hazánkat, aki tárgyalt az FIA elsőszámú vezérével, Jean Todttal is.
Péntek este Párizsban, Luc Besson rendező híres filmstúdiójában, a Cité du Cinemában tartották a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) éves díjkiosztó gáláját, ahol Sebastian Vettel negyedszer vehette át a Forma-1-es vb-címért járó trófeát. Az első ízben odaítélt "Az év személyisége" díjat is egy korábbi F1-es pilóta kapta meg.
Úgy tűnik, hogy egyelőre a Forma-1-es istállók sem tudják mire vélni az FIA múlt heti közlését, amely kilátásba helyezte, hogy a jövőben nem csak az abroncsokat, hanem az üzemanyagot is egyetlen cég szállíthatja majd a csapatoknak. Az F+1 Blog csúcsistállóknál érdeklődött az ügyben, amely vélhetően a Todt-Ecclestone szembenállás eredménye.