Kevesen hittek benne, hogy megtörténhet, mégis összejött neki: Romain Grosjeant az utóbbi időben a közvélemény újra elkezdte az F1 rosszfiújának titulálni, így benne volt a pakliban, hogy a Haas nem hosszabbítja meg a szerződését. Az Orosz Nagydíj pénteki napján kiderült, hogy maradhat, Günther Steiner csapatfőnök pedig azt is megindokolta, hogy az amerikai-brit formáció miért tart ki a francia pilóta mellett.
Egyelőre keresi a helyét a 2019-es szezonra Sergio Perez: a mexikói pilóta szerint a három élcsapatot leszámítva továbbra is a Force India a legjobb választás, de azt sem cáfolja, hogy kínálkoznak más lehetőségek is számára. Az F+1 Blog úgy tudja, hogy a közép-amerikai a Haasnál kopogtat, mégpedig nagyobb vehemenciával, mint bárki gondolná.
Nem csak Sebastian Vettelnek gurult el a gyógyszere a hétvégi Azerbajdzsáni Nagydíjon, hanem a Haas versenyzőjének, Romain Grosjeannak is. Igaz, a francia pilóta nem valamelyik riválisával csörtézett össze, hanem saját munkaadójával, mégpedig egy régóta problémás - vagy legalábbis annak beállított - terület, a fékek miatt.
Alig néhány éve annak, hogy az orosz Szergej Szirotkin nevetség tárgyává vált a Forma-1-es paddockban amiatt, hogy a menedzsmentje által ígért temérdek pénz soha nem érkezett meg a Sauberhez, s így nem kapott versenyzői állást a svájciaknál. Az Orosz Nagydíj péntekjén a Renault próbálta ki a GP2-ben jól muzsikáló pilótát, aki kapásból a két állandó versenyző mumusává lépett elő…
Nagy a valószínűsége, hogy a McLarentől kirúgott Kevin Magnussen a hosszú távú versenyzés elitkategóriájában folytatja autóversenyzői pályafutását. A dán rövidesen tesztelhet a Porsche LMP1-es alakulatánál, amely jövőre biztosan nem tud aktív Forma-1-es pilótát indítani a Le Mans-i 24 órás összecsapáson.