Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA
efpluszegy

Egyre nagyobb a nyomás a Renault-n



Fokozódik a nyomás a Renault-n: az utóbbi éveket domináló francia gyártó idén a leggyengébb láncszemnek számít, amit az F+1 Blog tapasztalatai szerint az ügyfélcsapatok keményen oda is dörgölnek az orruk alá. Az évad európai szakaszát megnyitó Spanyol Nagydíjra készült némi újítással a Viry-Chatillon-i gyártó, ám nagy kérdés, hogy ez mire lesz elég…

Tovább
0

Így is lehet mérnöki állást kapni a Forma-1-ben



Valószínűleg sok Forma-1 rajongó feltette már magának a kérdést, hogy hogyan, merre indulva keresse az utat, amelyre rálépve munkát kaphat az imádott sportág berkein belül. A királykategória számos tündérmeséhez hasonló történetet produkált már, s nemrég a Red Bull háza tájáról is érkezett egy érdekes história egy mérnökről, aki az autós papírmakettek világából csöppent az F1-be.

Tovább
0

Webber: Monacóra ütőképes lesz a Red Bull



Sebastian Vettel szahíri időmérő-kudarca egy újabb jele annak, hogy a Red Bull még mindig nem ott tart, ahol szeretnének, ám a csapat korábbi versenyzője, Mark Webber leszögezte: biztos benne, hogy nem kell sokat várni az energiaitalos egylet feltámadására. Az endurance-versenyzés világába távozott versenyző cserébe nem kapott jó szót, ugyanis Helmut Marko ismét odaszúrt az ausztrálnak…

Tovább
0

Így figyel száguldás közben egy F1-es pilóta



Néhány napja közreadta a Red Bull azt a videót, amelyet az előszezont lezáró második bahreini tréning után bonyolított filmforgatási napon készítettek. Az energiaitalosok egy igazi csemegét is elrejtettek a látványosra sikerült műben.

Tovább
0

Csak jövőre viheti Newey jobbkezét a McLaren



Sikerült kiviteleznie a Red Bullnak, hogy a McLarenhez igazoló aerodinamikai vezető, Peter Prodromou csak 2015-ben csatlakozhasson a wokingi alakulathoz, ahol korábban is dolgozott. A fejleményt Jonathan Neale, a McLaren ügyvezetője erősítette meg egy német lapnak.

Tovább
0

efpluszegy

blogavatar

F+1

Utolsó kommentek