Ross Brawn, a Formula One Management sportszakmai vezetője nem tétlenkedik: a korábbi ígéretnek megfelelően stábot toboroz, amellyel együttműködve kidolgozza majd az irányvonalat, amit 2021-től, az új motorszabály bevezetésétől követ majd a Forma-1. A brit szakember legújabb igazolása egy igazi róka, aki a Williams kötelékéből érkezik a FOM-hoz.
Ross Brawn, a Ferrari és a saját nevét viselő alakulat korábbi sikergyárosa az idei évadtól kezdve a megújult Formula One Management kötelékét erősíti, mégpedig a sportszakmai ügyek felelőseként. Új minőségében az F+1 Blognak a Spanyol Nagydíj helyszínén, Barcelonában nyílt első ízben lehetősége kérdezni a brit szakembert, akitől megtudtuk: akárcsak Ecclestone, az új vezérkar is ragaszkodik a Magyar Nagydíjhoz.
Bárcsak úgy szólnának, mint annak idején a V10-esek! Gyakorta keseregnek így a jelenkori turbós hibrid erőforrások kétségkívül harmatos hanghatásával elégedetlen szurkolók, ám semmi esély nincs arra, hogy a sokszor emlegetett motorspecifikáció visszatérjen a Forma-1-be: ezt Ross Brawn után a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) vezére, Jean Todt is deklarálta.
Már vevő is van Ross Brawan ötletére: a Forma-1-es szabályok rendbetételével megbízott guru nemrégiben dobta be kezdeményezését a világbajnokságon kívüli futamról, amelynek már gazdája is lenne. Portugáliában szívesen lebonyolítanának egy ilyen eseményt, de nem a régi, klasszikus pályán, a sokak által visszasírt Estorilban...
Minden jel arra utal, hogy a Ferrarinak nyomós oka van arra, hogy valamilyen szerepkörben minél hamarabb visszacsábítsa egykori sikerkovácsát, Ross Brawnt. A minap felkapott pletykát egy újabb követi, mégpedig az, hogy az olasz csapat technikai igazgatója, James Allison nem kíván tovább Maranellóban állomásozni…