Ross Brawn nagyon fog hiányozni a Mercedes istálló menedzsmentjéből - ismerte el Toto Wolff, a csillagos márka sportigazgatója, aki ugyanakkor kifejtette: a klasszikus értelemben vett csapatfőnöki státusznak nincs helye többé a modern Forma-1-ben.
Ross Brawn nagyon fog hiányozni a Mercedes istálló menedzsmentjéből - ismerte el Toto Wolff, a csillagos márka sportigazgatója, aki ugyanakkor kifejtette: a klasszikus értelemben vett csapatfőnöki státusznak nincs helye többé a modern Forma-1-ben.
Egyelőre nem tekinthető biztosnak, hogy 2014-ben 22 fordulóból áll majd a Forma-1-es versenynaptár, azonban vannak csapatok, amelyek máris elkezdtek berendezkedni a történelem leghosszabb idényére. Ilyen például a Mercedes, ahol Ross Brawn csapatfőnök tájékoztatása szerint nekiláttak az egyre inkább szükségesnek tűnő személyzeti rotáció előkészítésének.
Azt egyelőre nem tudni, hogy a Mercedesre milyen büntetést szab ki a Nemzetközi Bíróság a gumiteszt-botrány miatt, az viszont immáron nyilvánvaló, hogy a csillagos egylet vezérkarának tagjai közül Ross Brawn lesz az, akinek vérpadra kell hajtania a fejét. Megalapozottnak tűnik azonban a gyanú, hogy nem önszántából teszi ezt...
Különleges videóval kedveskedik a rajongóknak a Mercedes istálló: a csillagos különítmény olyan közel viszi az érdeklődőket a Forma-1-es futamok egyik legmisztikusabb részéhez, a kerékcseréhez, amelynél közelebb talán már nem is lehet…
Nem csak a 20 millió dollárért vásárolt Bombardier CL-600 magánrepülőgép számít újnak Lewis Hamilton járműparkjában, ugyanis az idei szezonra csapatot váltó 2008-as világbajnok egy új céges autót is választhatott magának a Mercedes kínálatából. Az F+1 Blog megtudta, hogy melyik csillagos modellre esett a brit választása.