Sokat vár a nyári szünet utáni első futamra, a Belga Nagydíjra érkező motorfejlesztésektől és azt sem tartja elképzelhetetlennek, hogy már az idei évad vége felé képesek lesznek komolyabb meglepetést okozni. Az F+1 Blog a Német Nagydíj helyszínén a McLaren-Honda fővezérét, Ron Dennist kérdezte a brit-japán konstelláció jelenlegi helyzetéről.
Hihetetlen, de igaz: a Forma-1-ben is lehet nyári diákmunkát találni. Hockenheimben megtaláltuk a világ legmenőbb zsebpénzkereseti lehetőségét - igaz, ide nem mindenkit vesznek fel…
Letűnt korok Forma-1-es versenyzőivel beszélgetni mindig élmény, pláne akkor, ha az illetőről köztudott, hogy soha nem rejti véka alá a véleményét. A kétszeres világbajnok Emerson Fittipaldi ilyen: ami a szívén, az a száján - erről az F+1 Blog újfent meggyőződhetett a Német Nagydíj helyszínén, Hockenheimben.
Noha az utóbbi hetek pletykái alapján sejteni lehetett, hogy a Ferrarinál műszaki fronton valami nincs rendben a háttérben, ennek fényében is meglepő, hogy a maranellói együttes a szezon kellő közepén szakított James Allison technikai igazgatóval. Hogy mi következik ezután, azt egyelőre jótékony homály fedi: ezen spekulálnak a hockenheimi paddockban is.
Verhetetlennek tűnik a Williams istálló, legalábbis ami a kerékcserék gyorsaságát illeti, hiszen idén eddig minden nagydíjon begyűjtötték a legrövidebb idő alatt végrehajtott műveletért járó különdíjat. Az F+1 Blog a Hungaroringen megpróbált utánajárni, hogy mi áll a hihetetlen teljesítmény hátterében.