Látszólag egyforma a két Mercedes-Ezüstnyíl kormánya, de mégsem: Giorgio Piola, a kiváló olasz Forma-1-es technikai illusztrátor remek videóban tárja fel, hogy mi az eltérés Nico Rosberg és Lewis Hamilton kormánya között.
Látszólag egyforma a két Mercedes-Ezüstnyíl kormánya, de mégsem: Giorgio Piola, a kiváló olasz Forma-1-es technikai illusztrátor remek videóban tárja fel, hogy mi az eltérés Nico Rosberg és Lewis Hamilton kormánya között.
Tehetős Forma-1- és szimulátor rajongók figyelem! Aki hajlamos 90 ezer fontot, nagyjából 32 millió forintot kifizetni, az látványos, már majdnem valósághű környezetben hódolhat hobbijának.
Kockázatos játékba kezd a Lotus: miután a Red Bull a Malajziai Nagydíjon megdöntötte a McLaren tavaly felállított kerékcsere-csúcsidejét, az enstone-i egyletnél is szeretnék felpörgetni a papucsok lecserélésének műveletét. Mint azt több ízben is láthattuk az utóbbi egy évben, a jól bevált koreográfia évközi felforgatásáért nagy árat lehet fizetni…
Elkezdődött végre a tesztelés a dél-spanyolországi Jerezben, ahol a Williamst leszámítva az összes csapat az idei autójával vesz részt. Az előszezon legelső napján a hangulat mindig különleges, a munka a versenyzők és a mérnökök számára is roppant izgalmas. Mi zajlik ilyenkor tulajdonképpen, miért különösen fontos az első éles menetpróba?
Szemfényvesztéssel ért fel az a gyorsaság, amellyel Lewis Hamilton McLarenjén kormányt cseréltek az Indiai Nagydíj 32. körében megejtett kerékcseréje alatt. Az alig 3 másodperces művelet tökéletesen rávilágított, hogy mennyit fejlődött a Forma-1 a '90-es évek közepéhez is.