Ayrton Sennának, a legendás háromszoros világbajnoknak sokan, sokféleképpen próbáltak emléket állítani az 1994. május 1-jén, Imolában történt tragikus baleset óta. Készült számtalan szobor, festmény, tetoválás, miegymás, de olyan különlegesség még sohasem, mint amilyennel egy brit művész rukkolt elő a napokban.
Hiába várta a nagyobb csapatok pilótaösszeállításával kapcsolatos bejelentéseket a publikum, múlt hétvégén, Austinban csak a Sauber rukkolt elő ilyesmivel. Marcus Ericsson szerződtetésével a svájciaknak is sikerült meglepetést okozni, ráadásul azóta kiderült: szinte pillanatok alatt cserkészték be a svédet, aki komoly szponzori hátterével vélhetően a nagy múltú csapat fennmaradásának egyik záloga lesz.
Mit csinál egy csapatfőnök a versenyek másnapján? Gyaníthatóan alig van olyan Forma-1 rajongó, aki még nem tette fel magának a kérdést, a Red Bull pedig volt olyan nagylelkű, hogy rászabadított egy kamerát Christian Hornerre…
Német források szerint érdekes lépésre készül a Ferrari: úgy hírlik, hogy az olaszok szerződtetni készülnek Gerhard Bergert, aki a menedzsmenthez sportigazgatóként csatlakozva a csapatfőnök Marco Mattiacci és a biztosan érkező Sebastian Vettel hátországa lehet a 2015-ös szezontól.
Akárcsak augusztus végén, Spa-Francorchamps-ban, a Ferrari Forma-1-es versenyzői Austinban, az USA Nagydíj helyszínén is mókáztak egy keveset a Shell Ec-Marathon enegiatakarékos járműkülönlegességeivel. Fernando Alonso és Kimi Räikkönen a Louisiana-i műszaki egyetem hallgatóiból verbuválódott csapat gépeit próbálta ki.