Az idei szezontól új márkával vívják majd pezsgőcsatáikat a Forma-1-es futamok győztesei és dobogósai. Az eddigi beszállító nem tudott megegyezni Bernie Ecclestone-nal, így inkább átpártolnak a Formula-E-be.
A Forma-1-es futamok legjobb három pilótája – ahol ezt a vallási helyzet is lehetővé tette – 2000 óta a Mumm termékeivel locsolkodhatott, ám a thedrinkbusiness.com-on megjelent és megerősített információk szerint idén változásra kell felkészülni.
A márka forgalmazója, a francia Pernod Ricard nem tudott megegyezni a Formula One Managementtel: a vállalat évi 5 millió eurót fizetett azért, hogy a sportág hivatalos beszállítója legyen, ám Bernie Ecclestone-ék ennél többet szerettek volna kapni, így a szerződéshosszabbítás biztosan elmarad.
„A küldetésünk a folyamatos megújulás, a határok feszegetése, ezért úgy döntöttünk, hogy felderítünk egy új lehetőséget, ez pedig a Formula-E, az elektromos autóversenyzés, amely úttörő, jól illeszkedi márkánk értékeihez és a motorsport fejlődésének természetes evolúciója” – tudatta hivatalos közleményben a Mumm pezsgőkat gyártó és forgalmazó Pernod Ricard.
Azt egyelőre nem tudni pontosan, hogy a 2016-os szezon dobogósai milyen pezsgővel ünnepelhetnek majd a pódiumon, ám iparági pletykák biztosra veszik, hogy a Moet et Chandon lesz a Forma-1-es világbajnokság új partnere.