Kemény közúti balesetet szenvedett Mike Gascoyne, aki korábban több Forma-1-es istálló technikai igazgatója volt. A brit szakember megúszta az incidenst, Jaguar Mark 2-es veteránja azonban csúnyán összetört.

A múltban a Jordan, a Benetton/Renault, a Toyota, a Spyker/Force India és a Caterham technikai igazgatójaként is dolgozó Gascoyne pénteken szenvedett balesetet Nagy-Britanniában. Az incidensről Twitter-mikroblogján számolt be, ahol elárulta: „Ma reggel munkába indultam Mark 2-es Jaguarommal, amikor egy srác a túlsó sávból átsodródott és nekem ütközött. Mindannyian rendben vagyunk, leszámítva a Jaguart...”

Gascoyne megjegyezte azt is, hogy az első arra járó autós nem volt túlságosan segítőkész: „A legsokkolóbb az első érkező autó volt, egy fekete Audi. A másik srác be volt szorulva, ezért megpróbáltam leinteni, hogy segítsen, de lazán továbbhajtott. Ha esetleg neki balesete lesz a jövőben, remélhetőleg nem egy ilyen s.ggf.jjel fut össze” – írta a szakember, aki Forma-1-es fronton már nem aktív, viszont továbbra is a Caterham kötelékében dolgozik, mégpedig a sportautós részleg technológiai- és kompozit részlegének vezetőjeként.

A Mark 2-es Jaguarból 1959 és 1967 között – a Wikipedia szerint – összesen 83976 darabot gyártottak. A hajózás mellett a veterán autókért is rajongó Gascoyne rendszeresen, napi szinten közlekedett az autókülönlegességgel.

Az 51 esztendős Gascoyne sajátos, ellentmondást nem tűrő irányítási stílusa miatt volt hírhedt a Forma-1-ben, ahol komoly eredményeket ért el. A Rottweilernek becézett szakember nevéhez fűződik a Jordan fennállásának legütőképesebb autója, az 1999-ben két futamgyőzelmet arató és az együttest a konstruktőri tabella bronzérmes pozíciójába repítő 199-es, illetve a Fernando Alonsót a 2003-as Magyar Nagydíjon karrierje első futamgyőzelméhez segítő Renault R23-as is.