Beindította a világháló F1-mániákus mémgyárosait Kimi Räikkönen sivatagi bandukolása: sokan kaptak ihletet annak hatására, ahogyan a Ferrari világbajnoka autójának meghibásodása után visszaindult a paddockba a Bahreini Nagydíj pénteki első szabadedzésén.
Poénnak szánt egy megjegyzést, végül számos sajtóorgánumot hülyére vett Fernando Alonso csapattársa, Stoffel Vandoorne Bahreinben. Az ügyet a McLarennek kellett helyretennie.
Noha a Ferrari-csapatfőnök Maurizio Arrivabene szerint motivációs tényezőként kezelik azt, hogy Kimi Räikkönen lejáró szerződése még nincs meghosszabbítva, Sebastian Vettel a Bahreini Nagydíjon félreérthetetlen utalást tett arra, hogy a megállapodás elsősorban az egyre jobb formában hajtó finn pilótán múlik: ha igent mond, maradhat, ha nem, akkor nem.
Hiába van ugyannyi pontja három futam Carlos Sainznak, mint csapattársának, Max Verstappennek, a 20 éves spanyolt mégsem övezi akkora őrület, mint a nála három évvel fiatalabb, a Forma-1-es történelem legifjabb versenyzőjének számító hollandot. A ralilegenda fia nem érti a jelenséget, de nem is nagyon foglalkozik vele: a sportág hivatalos honlapjának adott exkluzív interjúban kijelentette, hogy inkább magára, saját teljesítményének javítására összpontosít.
A bahreini paddockban terjengő hírek szerint mostantól lehet várni bármiféle érdemi fejleményt a motorgyártóként küszködő Renault további Forma-1-es szerepvállalásával kapcsolatban. Ha minden igaz, a héten egy párizsi válságértekezleten a Renault-Nissan konszern elnöke, Carlos Ghosn megadta a zöld fényt a márka jelenlétét elősegítő intézkedéseknek.