Zsinórban 13. alkalommal végzett a pontszerzők között Sergio Perez, a Force India pilótája a Bahreini Nagydíjon. Ilyen sorozatot jelenleg senki nem fut a Forma-1 mezőnyében, a mexikói pedig bizakodik abban, hogy erre lassan felfigyelnek a jelenlegi munkaadójánál jobb csapatok is.
A hatékonyság mesterei: évek óta így emlegetik a Forma-1 világában a Force India istállót, amely a topcsapatokhoz képest nevetséges büdzséje ellenére tavaly odaért a konstruktőri tabella 4. helyére, az idei szezonra pedig még nagyratörőbb tervekkel hangolnak. A titok nyitjáról a társtulajdonos-csapatfőnök, a kétes ügyleteiről is ismert Vijay Mallya beszélt a VJM10 típusjelű idei autó bemutatkozásának apropóján.
Zokon vette Pascal Wehrlein, a Mercedes kegyeltje, hogy a hátsó régió pilótakeringőjéből a csillagos márka másik patronáltja, Esteban Ocon jött ki jobban. Míg a francia a Force Indiánál folytatja, a német kénytelen a Manornál maradni: mint mondja, a világ nem dőlt össze, de jobban örült volna, ha neki adják ezt a lehetőséget…
Alighanem az idei átigazolási piac legfurább ügye az, hogy a Renault-hoz Nico Hülkenberg érkezik a Force India másik pilótája, Sergio Perez helyett, mivel hónapok óta arról szóltak a pletykák, hogy a franciák a mexikói versenyzőt szeretnék leigazolni. A hétvégi mexikóvárosi összecsapás előtt ellentmondásos információk láttak napvilágot azzal kapcsolatban, hogy miért alakult így a történet…
Közeleg a szezon vége, ezzel párhuzamosan pedig szűkül azoknak a versenyszériáknak a köre is, ahol Felipe Massa felbukkanhat Forma-1-es pályafutásának lezárása után. A brazil tartja magát korábbi álláspontjához: nem kapkod, csak szimplán érdeklődik, puhatolózik.