"Új vezér érkezik a Daimler-konszern élére? 14 éves korom óta ismerem!" Így reagált az Orosz Nagydíj csütörtöki sajtónapján Lewis Hamilton, a Mercedes kiválósága arra a fejleményre, hogy 2019-től új vezérigazgató lép régi harcostársa, Dieter Zetsche helyére a Forma-1-es istállót tulajdonló vállalat élén.
Carlos Sainz jóformán semmit nem tud arról, hogy mire számíthat a McLarennél 2019-ben, ennek ellenére igyekszik optimistán megközelíteni a kényszer-csapatváltást. A spanyol elsősorban abban bízik, hogy a csúfosan leszereplő wokingi együttes tanult valamit abból, amit a szintén Renault-erőforrással versenyző Red Bulltól leshettek el idén…
Lehet, hogy komoly a teljesítménykényszer és hihetetlenül nagy a nyomás, de mindenképpen megéri Ferrari-pilótának lenni! Charles Leclerc szerződésén még alig száradt meg a tinta, de a fiatal pilóta máris tapasztalhatja, hogy mit jelent ez: Szingapúrból hazaérkezve több meglepetés, egyebek mellett új szolgálati autója, egy Ferrari 488 Pista várta Monacóban…
Kevés téma foglalkoztatja annyira az autósport világát mostanában, mint az, hogy mihez kezd Fernando Alonso a Forma-1 után? Sokan biztosra veszik, hogy a kétszeres világbajnok az Indycarba készül, pedig hozzá közel álló források szerint az is előfordulhat, hogy teljes elköteleződés helyett inkább amolyan vándormadárként funkcionál majd 2019-től.
Szakmai berkekben köztudott, hogy a Renault F1-es gyári csapata a többi gyári együtteshez képest krónikusan alulfinanszírozott. Sokan vannak, akik úgy vélik, hogy ezért nem hozta meg az áttörést a különítmény fennállásának első három idénye, Alain Prost, a márka egyik vezére azonban hiszi: jó úton haladnak afelé, hogy visszakapaszkodnak a csúcsra. A Renault lesz a modern Forma-1 első diszkont-csúcsistállója?