Bernie Ecclestone néhány napja megszellőztette, hogy a jövő évi Forma-1-es versenynaptár rövidebb lehet az ideinél: a sportág főmogulja azt tervezi, hogy főképp az európai szakaszt meghúzva az idei 21-ről 18-ra csökkenti a futamok számát. Az F+1 Blog által az Osztrák Nagydíj helyszínén megkérdezett versenyzők véleménye megoszlik a kezdeményezéssel kapcsolatban.
Lewis Hamiltontól soha nem álltak távol a nagyratörő tervek és a napokban a háromszoros Forma-1-es világbajnok ismét megfogalmazott egy ilyet: a brit kiválóság kijelentette, hogy szívesen tervezne autót a Mercedes-Benz házi tuningműhelyével, az AMG-vel együttműködésben.
Hermann Tilke, a Forma-1 számtalanszor bírált pályatervezője nem titkolta, hogy fellélegzett az első bakui verseny leintése után. A szakember elismerte: megkönnyebbült, hogy nem lett mészárszék a futamból, persze sietve megjegyezte azt is, hogy mindvégig bízott legújabb alkotásában.
Egyre többen vannak azon a véleményen a Forma-1 világában, hogy Danyiil Kvjat számára a kör bezárult a Red Bull családjában. Mark Webber is hasonlóképp foglalt állást, márpedig az ausztrálnál jobban senki nem tudja, hogy mit jelent kegyvesztettnek lenni az energiaitalosok kötelékében…
Barcelonában aratott váratlan futamgyőzelme óta Max Verstappen nincs partiban a Red Bul másik pilótájával, Daniel Ricciardóval, ám a holland reménység úgy véli: nincs ebben semmi szégyelnivaló. A történelem legfiatalabb F1-es győztese azt is elárulta Montrealban, hogy édesapja rápirított a monacói törés-zúzás miatt.