Keveset lehetett hallani az utóbbi időben a Maranellóban, a gyár szomszédságában épülő új Ferrari-főhadiszállásról, immáron azonban biztos: a létesítmény elkészült, a Scuderia pedig nekilátott a beköltözésnek.
Keveset lehetett hallani az utóbbi időben a Maranellóban, a gyár szomszédságában épülő új Ferrari-főhadiszállásról, immáron azonban biztos: a létesítmény elkészült, a Scuderia pedig nekilátott a beköltözésnek.
Nem csak a versenyzők között találhattunk jó teljesítménnyel bemutatkozó újoncot az évadnyitó Ausztrál Nagydíjon, hanem a csapatvezető között is. Maurizio Arrivabene először vezette csatába csapatfőnökként a Ferrarit és a közvélemény szerint máris eleget tett az asztalra ahhoz, hogy ne csak úgy emlegessük, mint a "cigis fickót".
Sebastian Vettel a 2015-ös szezon felkészülési időszakát sommázva határozottan jelentette ki, hogy helyesnek érzi azt a nagy port kavaró döntést, amelynek értelmében a tavalyi, számára meglehetősen satnyán sikerült évad után a Ferrarihoz távozott a Red Bulltól. Azt talán még a német pilóta legfanatikusabb rajongói sem vitatják, hogy az idei szezon komoly mestervizsga lesz számára, maga az érintett azonban nagy rutinnal hárította az erre vonatkozó kérdést.
Szokatlan lépésre készül a Ferrari: Maurizio Arrivabene csapatfőnök szerint előfordulhat, hogy a Mexikói Nagydíj pénteki edzésén Sebastian Vettel vagy Kimi Räikkönen alól kiveszik az SF15-T-t, hogy Esteban Gutierrez is körözhessen a hazai közönsége előtt.
Nem véletlenül kezdett tavaly nagytakarításba a Ferrarinál Sergio Marchionne: egy friss tanulmány szerint brandként hosszú évek után először nem a maranellói márka a legerősebb a világon, az olasz vállalatot a Lego maga mögé utasította. Egy brit elemző szerint a Forma-1-es botladozás áll a háttérben.