A jövő hét végén esedékes szezonnyitó Ausztrál Nagydíj előtt így vagy úgy, minden Forma-1-es istálló igyekszik fokozni a hangulatot. A Red Bull például a háttérben tevékenykedő hősök, a gyári dolgozók előtt tiszteleg egy videóval.
A jövő hét végén esedékes szezonnyitó Ausztrál Nagydíj előtt így vagy úgy, minden Forma-1-es istálló igyekszik fokozni a hangulatot. A Red Bull például a háttérben tevékenykedő hősök, a gyári dolgozók előtt tiszteleg egy videóval.
Marad-e a Forma-1-ben a Red Bull vagy sem? A krónikus motorhiánnyal küszködő korábbi energiaitalos sikergárdával kapcsolatban mostanság ez a legfontosabb kérdés, ám egyre több jel utal arra, hogy Dietrich Mateschitz nem vállalja be az idő előtti kivonulást. A helyzetük kétségkívül nem könnyű, ám mint Paul Monaghan főmérnök Austinaban elárulta: már javában dolgoznak az RB12 típusjelű új versenyautón.
Forma-1-es Red Bullt kínál eladásra egy motorsporttal foglalkozó brit vállalkozás tulajdonosa: aki megteheti, most potom 250 ezer fontért, nagyjából 96 millió forintért megvásárolhatja azt az RB3-ast, amellyel Mark Webber versenyzett a 2007-es szezonban.
Nem csak a Mercedes tud lángolni, hanem a Red Bull is: igaz, míg Lewis Hamilton autója élesben, a Magyar Nagydíj időmérőjén gyulladt ki, addig az energiaitalosok megúszták egy demonstrációs tűzesettel.
Bernie Ecclestone az Osztrák Nagydíj közvetítése közben, a tévés világadásba bekevert kacifántos grafikával mondott köszönetet a versenynaptárba több min egy évtizedes távollét után visszatérő viadal atyjának, Dietrich Mateschitznek. Volt is miért, a Red Bull főguruja ugyanis egy olyan ékszerdobozt bocsátott a Forma-1 rendelkezésére, amely lazán modernebb, mutatósabb és jobb bármelyik európai versenyhelyszínnél.