Nagy valószínűség szerint minden idők legvagányabb sakk-készletét rakta össze a Lotus Forma-1-es szerelőinek egy csapata: a bábukat eredeti versenyautó-alkatrészekből eszkábálták.
Nagy valószínűség szerint minden idők legvagányabb sakk-készletét rakta össze a Lotus Forma-1-es szerelőinek egy csapata: a bábukat eredeti versenyautó-alkatrészekből eszkábálták.
Noha a Lotus felvásárlásával kapcsolatban a Renault eddig csak egy szándéknyilatkozatot írt alá, különféle források máris arról számolnak be, hogy a francia autógyár leendő gyári csapatánál meglepetésre is lehet számítani. Ha minden igaz, a csapatfőnök biztosan nem az lesz, akire eddig a közvélemény tippelt…
Akárcsak a nyári futamok idején, a Forma-1-es paddock az Olasz Nagydíj hétvégéjén, Monzában is tele volt pletykákkal a Lotus és a Renault - állítólag - közelgő házasságával kapcsolatban. Az F+1 Blog ennek okán megsorozta kérdésekkel Federico Gastaldit, a különítményt irányító csapatfőnök-helyettest, aki beszélt a belgiumi derbit követő viszontagságos időszakról, és arról is, hogy nem könnyű meggyőzni egy olyan vállalatóriást, mint amilyen a francia autókonszern.
Magyar mérnökét méltatja a Red Bull istálló a Forma-1-es Belga Nagydíjon: Kling Sándor hét hónapja dolgozik Milton Keynes-ben az energiaitalos különítménynél, a Spá-i hétvégén pedig az a megtiszteltetés érte, hogy bekerült azon kulcsfontosságú háttéremberek közé, akiket az alakulat a széles nyilvánosságnak is bemutat.
Nagy valószínűség szerint már a bejelentésre sem kell sokat várni a küszöbön álló Lotus-Renault friggyel kapcsolatban. Az F+1 Blog forrása szerint a megállapodás érdemi része már megvan, pusztán az apróbb részletek tisztázása van hátra: ha minden igaz, a hungaroringi hétvégén ezeket is rendezik egymással a felek.