Mintha vasárnap lenne, úgy pakol az F1-es karaván Suzukában, csakhogy most még nem utazni készülnek: óvintézkedésként rámolnak össze, készülve a Hagibis tájfun szombati érkezésére. Az F+1 Blog azt is megtudakolta, hogy a pilóták mivel próbálják majd elütni a viharosnak ígérkező szabadszombatot.
Egyre inkább úgy tűnik, hogy elmérgesedhet a viszony a Kubica-tábor és a Williams között az évad végére. A lengyel pilóta főszponzora Szocsi után nekiugrott az istállónak, miközben George Russell, a különítmény másik versenyzője hangsúlyozza: nagy előrelépést vár 2020-ban az idén történelmi mélypontra süllyedt gárdától.
Mi lesz Robert Kubicával? A Szingapúri Nagydíj óta ez a kérdés is foglalkoztatja az F1 világát, a válaszra azonban még várnunk kell. A lengyel pilótát hírbe hozták már a Haas istállóval, az F+1 Blog azonban Szocsiban megtudta: döntés egyelőre nincs, és arra valószínűleg még várni kell egy darabig.
Barcelonába fejlesztési csomaggal érkezik a 2019-es idény totális kudarcát produkáló Williams istálló, ám könnyen előfordulhat, hogy ez a pakk lesz az utolsó, amelyet az FW42 típusjelű szörnyszülötthöz készítenek. A nagy múltú alakulat történelmi mélyponton van, ami sem az újonc George Russellnek, sem a nagy visszatérő Robert Kubicának nem tesz jót: vajon hogyan élik meg ők a krízist?
Melbourne-ben megerősítést nyert, hogy a Williams istálló helyzete majdhogynem katasztrofális, vagy még annál is rosszabb. Az évadnyitón feltártak egy rejtélyes, ámde "alapvető" konstrukciós hibát, a versenyzők felemásan látják a folytatást, a vezetés pedig ugyan dolgozik a megoldáson, ám ehhez az F+1 Blog forrásai szerint a gondoltnál jóval rögösebb út vezet.